Giro 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weet jij nu nog niet dat de modepolitie het voor het zeggen heeft in het wielrennen?
Aantal spacers, zelfde kleur stuurlint-zadel, brilpootjes óver de helmbandjes, géén witte broek(!), bandenlogo netjes bij het ventiel; heel goed dat de UCI optreed tegen deze niet-matchende kleurendrek
Aantal spacers, zelfde kleur stuurlint-zadel, brilpootjes óver de helmbandjes, géén witte broek(!), bandenlogo netjes bij het ventiel; heel goed dat de UCI optreed tegen deze niet-matchende kleurendrek
Less is bore
Kooij mag van mij winnen
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Zou supermooi zijn als Kooij wint maar hij heeft zich nog niet echt getoond in de sprintersdebatten. Misschien omdat Laporte ook wat laat afweten en die zou hem toch moeten loodsen.
Aan de andere kant: vandaag Laporte aan de bak voor Kooij, morgen andersom want dat is meer een rit voor Laporte
Aan de andere kant: vandaag Laporte aan de bak voor Kooij, morgen andersom want dat is meer een rit voor Laporte
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Zeker! Qua ritten, qua landschap en qua verrassingen zoals vandaag.
En ook wat toegankelijker voor publiek. Ik hoop dat de rit die ik live ga meepakken ook wat spektakel geeft, we zitten in een appartement op 200m van de finish. Ik zou het vanaf het balkon kunnen zien maar ga lekker in de menigte staan.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind