Specialized
-
- Forum-lid HC
Mooi, ik zou er zelf gewoon zwarte bandjes onderzetten, het leidt nu af van het geheel, zwart brengt meer rust.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima moment om volledig zwarte bandjes te monteren
Less is bore
Rustâgh ... die komen er ook op hoor. S Works T2/T5 non tubeless met Ridenow biba's à 32 gram/stuk. Op de Speyk 30mm zitten nu Veloflex Corsa 28mm ( Tan sidewall ), eveneens met Ridenow biba's.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Hoe is het afgelopen met die topcap?
Erg chique fiets trouwens!
Erg chique fiets trouwens!
@havana, ik heb de topcap liggen en moet er nog eens aan beginnen. Ik vrees dat ook deze weinig meer bedekking geeft van het randje dat zichtbaar is, puur omdat het lager best ver boven de carbon uitsteekt. Ik heb inmiddels wel 50 build filmpjes op YT gezien en allemaal hebben ze het. Misschien dat het daarom ook hybride ceramic bearings zijn voor het balhoofd…. Kan het toch niet roesten.
-
- Forum-lid HC
Ik heb het ook een keer bij een fiets gehad, toen wat andere topcaps besteld.
Uiteindelijk een kunstof ritchey wat aangepast.
Of die ring die erin ligt wat afslijpen.
Andere kant stoort het me niet echt.
Uiteindelijk een kunstof ritchey wat aangepast.
Of die ring die erin ligt wat afslijpen.
Andere kant stoort het me niet echt.
Voor liefhebber Daniël ; met zwarte bandjes… nu nog de fiets blauw - dan it’s feest compleet. Duke wielen - gespaakt door Philippos , en met 42mm prima universeel en niet te hoog. 1355gram incl. tubeless tape voor deze mooie 21mm intern en 28mm externe velg. Fiets komt hiermee op 6,41Kg incl. Pedalen -bidonhouders -Hidemybell en Garmin radar mount. Wat ook fijn is de Camelbag podium bidons, die tenminste ( nu nog ) niet lekken tov de Elite Fly van een jaartje oud.
-
- Forum-lid
De skinwall bandjes kunnen mijns inziens een toevoeging zijn, maar in het geval van jouw fiets vind ik geheel zwarte banden echt een stuk mooier. Het rood was al prachtig, dit maakt de fiets wel af. Geniet ervan!