zijn ze te lui om het zelf op te zoeken ?
Politiek
Iedereen die iets van academisch onderzoek weet, weet ook dat de resultaten van dit onderzoek van generlei waarde zijn.mao schreef: ↑08 mei 2024 17:10 Toevallig kom ik dit net tegen op jouw “ geliefde “ Twitter,
https://x.com/Fonda_Sahla/status/1787916219024130197
Uni van Utrecht, D66 ( Fonda Sahla ) , € 50 en het dan nog hebben over onafhankelijk.
Kan zo de prullenbak in, of beter zodra het onderzoek naar buiten komt kun je de grond gelijk maken (pun intended) met de uitkomsten.
Punt is dat Hamas de kwaaie pier is en niet Israel.
Dit kan niet genoeg herhaald worden want in veel media wordt de waarheid op dit gebied geweld aangedaan.
Helaas zijn er in onze geschiedenis politieke bewegingen die alleen met geweld bestreden kunnen worden, Hamas is daar een van.
Gijzelaars vrij laten en we zijn van gezeik af, de keuze is aan Hamas.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wat is er eigenlijk mis met het uitschrijven van een enquete?NicoNB schreef: ↑08 mei 2024 18:10Iedereen die iets van academisch onderzoek weet, weet ook dat de resultaten van dit onderzoek van generlei waarde zijn.mao schreef: ↑08 mei 2024 17:10 Toevallig kom ik dit net tegen op jouw “ geliefde “ Twitter,
Uni van Utrecht, D66 ( Fonda Sahla ) , € 50 en het dan nog hebben over onafhankelijk.
Kan zo de prullenbak in, of beter zodra het onderzoek naar buiten komt kun je de grond gelijk maken (pun intended) met de uitkomsten.
En waarom is alles hier ineens zo zwart-wit? Joden, Palestijnen. Rechts, links. Etc.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Er is helemaal niets mis met een onderzoek/enquete , alleen het druipt van een dubbele agenda..Enzzo schreef: ↑08 mei 2024 18:18Wat is er eigenlijk mis met het uitschrijven van een enquete?NicoNB schreef: ↑08 mei 2024 18:10Iedereen die iets van academisch onderzoek weet, weet ook dat de resultaten van dit onderzoek van generlei waarde zijn.mao schreef: ↑08 mei 2024 17:10 Toevallig kom ik dit net tegen op jouw “ geliefde “ Twitter,
En waarom is alles hier ineens zo zwart-wit? Joden, Palestijnen. Rechts, links. Etc.
Dat moet jij ook wel zien,
als Israël dan ook nog even de nederzettingen op de Westbank teruggeeft aan de rechtmatige eigenaar, zijn we inderdaad al een eind in de richtingmao schreef: ↑08 mei 2024 18:14Punt is dat Hamas de kwaaie pier is en niet Israel.
Dit kan niet genoeg herhaald worden want in veel media wordt de waarheid op dit gebied geweld aangedaan.
Helaas zijn er in onze geschiedenis politieke bewegingen die alleen met geweld bestreden kunnen worden, Hamas is daar een van.
Gijzelaars vrij laten en we zijn van gezeik af, de keuze is aan Hamas.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat dus…..
Israel is net zo goed fout in dit hele conflict. De palestijnen treiteren en kleineren tot op het bot. Althans, een relatief klein extremistisch deel van de bevolking doet dat. Ik ken zelf vooral Israelis die dit ook allemaal niet willen. Die wonen en werken in de regio Tel Aviv en in de Arava. Die gewoon vreedzaam naast elkaar willen leven. Die er moeite mee hebben dat kun zoon/dochter tijdens de dienstplicht vooral bezig zijn met het controleren van Gaza, die de kolonisten op de Westbank liever kwijt dan rijk zijn, die balen van het huidige kabinet.
Wat Hamas heeft gedaan is verachtelijk en onmenselijk. Dus de initiële reactie van Israel snap ik. Maar ze gaan nu al een paar maanden buitenproportioneel te ver.
Less is bore
'Een onderzoek TEGEN' Die is wel bijzonder ja.mao schreef: ↑08 mei 2024 18:47Er is helemaal niets mis met een onderzoek/enquete , alleen het druipt van een dubbele agenda..
Dat moet jij ook wel zien,
Campagnolo Ultra Dork
Dat is meer een teken van het onvermogen van de opvoeders om om te gaan met de welvaarts- en cultuurverschillen dan een reden om ons systeem aan te passen. Vooralsnog horen we tot de gelukkigste landen ter wereld, (ondanks D66 in de regering ). Ik heb nog nooit ergens gelezen dat meer politiegeweld voor meer geluk zorgt.
Opvallend is ook dat de rijkere moslimlanden die ook extreem streng zijn, structureel lager scoren dan wij.
Campagnolo Ultra Dork