Hallo all
Hoe zijn nu (mei2024) de ervaringen met de Garmin explorer2?
Bryton S800 - ervaringen?
Ik rijd nu alweer een paar maanden met een Bryton s500, volgens mij zo'n beetje hetzelfde apparaat, maar een kleiner scherm. Ik kan er weinig slechts over zeggen voor de €140 die ik ervoor betaald heb. Herkent en werkt met alle sensoren die ik heb, verdeeld over vier fietsen.
Routes die ik met Komoot inelkaar klik voert ie prima uit, alleen het rerouten loopt niet altijd lekker. Ik weet niet of dat komt omdat ik de routes in komoot heb gemaakt. De ene keer dat ie wat lastig deed met rerouten heb ik gewoon de kaart uitgezoomd en zo de weg terug gevonden, probleem opgelost.
Routes die ik met Komoot inelkaar klik voert ie prima uit, alleen het rerouten loopt niet altijd lekker. Ik weet niet of dat komt omdat ik de routes in komoot heb gemaakt. De ene keer dat ie wat lastig deed met rerouten heb ik gewoon de kaart uitgezoomd en zo de weg terug gevonden, probleem opgelost.
Heb maanden gezocht en in dubio gezeten welke het zou gaan worden maar nadat ik contact heb gehad met een Italiaanse wielerploeg die met de S800 rijden en de klantenservice van Bryton besloten over te stappen op de Bryton S800 alle reviews zijn van jaren terug dus zouden het kinderziektes kunnen zijn,nu een jaar en vele updates later is de S800 een echte concurrent van Garmin geworden en heb ik hem op nog geen fouten kunnen betrappen.
Hier ook nog steeds de S800 in gebruik, enige wat ik echt mis is een makkelijke optie om de 'Climb' detectie in een route zelf aan te passen. Dat kan wel, maar alleen met de App op je mobiel, en dat is wel erg gepriegel en niet zo gebruiksvriendelijk.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Laatste update was 19 April 24, daarvoor was 30 Nov 23, daar weer voor 24 Oct 23.
Te zien op oa hun Facebook pagina:
https://www.facebook.com/brytonsport/
Te zien op oa hun Facebook pagina:
https://www.facebook.com/brytonsport/
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24