Giro 2024
Lucca is een mooie bestemming.
Koffie op dat ovalen pleintje is een betere herinnering.
Was Thomas niet heldhaftig in een Tour-finish met aankomst in Carcassonne? Nu loon naar werken (en mooi dat die Italiaan nog teruggepakt wordt).
Koffie op dat ovalen pleintje is een betere herinnering.
Was Thomas niet heldhaftig in een Tour-finish met aankomst in Carcassonne? Nu loon naar werken (en mooi dat die Italiaan nog teruggepakt wordt).
Niet zijken maar reiden !
Doe je goed,Enzzo schreef: ↑08 mei 2024 18:04Zeker! Qua ritten, qua landschap en qua verrassingen zoals vandaag.
En ook wat toegankelijker voor publiek. Ik hoop dat de rit die ik live ga meepakken ook wat spektakel geeft, we zitten in een appartement op 200m van de finish. Ik zou het vanaf het balkon kunnen zien maar ga lekker in de menigte staan.
Welke etappe?
Geweldige finale zeg. Ik stond bij de finish, dat is echt prima te doen qua drukte. Die bocht op het laatst leek me wel link in een massa sprint, maar dat bleek mee te vallen. We hebben die Italiaan uiteraard met zn allen naar de finish geschreeuwd, ik dacht echt dat hij het zou halen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Etappe 12. Aankomst in Fano aan de Adriatische kust.mao schreef: ↑08 mei 2024 18:43Doe je goed,Enzzo schreef: ↑08 mei 2024 18:04Zeker! Qua ritten, qua landschap en qua verrassingen zoals vandaag.
En ook wat toegankelijker voor publiek. Ik hoop dat de rit die ik live ga meepakken ook wat spektakel geeft, we zitten in een appartement op 200m van de finish. Ik zou het vanaf het balkon kunnen zien maar ga lekker in de menigte staan.
Welke etappe?
Rit 10 vanuit Pompei zou ik ook nog graag meegepakt hebben maar dat wordt teveel gereis met twee enorme honden. En daartussen is het vooral sprintetappes en daar hou ik niet van.
Mogelijk volgen we de karavaan nog richting hooggebergte in het noorden maar dan moeten we de vakantie wat verlengen ivm werk en afspraken.
We zien wel
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ik schoof aan toen de eerste strook werd aangedaan. Leuke koers maar ook wel - zeker hoe Eurosport de etappe had aangekondigd - een beetje dat verhaal van de olifant die van een muis bevalt.
Ik ken het daar vrij goed en toch een paar mooie kansen laten liggen. Juist de extreem steile stroken zoals Monte Sante Marie hadden er wel in gemogen.
Bij Radi reden ze over het asfalt van west naar oost terwijl er van noord naar zuid een schitterende strade bianche loopt. Geen boerenspoor en lekker breed met nauwelijks kuilen maar wel lekker lang..................
Ik ken het daar vrij goed en toch een paar mooie kansen laten liggen. Juist de extreem steile stroken zoals Monte Sante Marie hadden er wel in gemogen.
Bij Radi reden ze over het asfalt van west naar oost terwijl er van noord naar zuid een schitterende strade bianche loopt. Geen boerenspoor en lekker breed met nauwelijks kuilen maar wel lekker lang..................
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Puntjes op de I.
Zijn er mensen die denken dat de Giro nog spannend gaat worden/is?
Pogacar kan figuurlijk beginnen uitbollen en zich voorbereiden op de Tour.
Zijn er mensen die denken dat de Giro nog spannend gaat worden/is?
Pogacar kan figuurlijk beginnen uitbollen en zich voorbereiden op de Tour.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nee, maar ook nooit gedacht. Het wordt alleen spannend als hij pech krijgt.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nu al?! Zonde zeg!
Dat Scheelt wel een behoorlijke jas voor bepaalde renners die vandaag knoerthard die klim op reden bij de tijdrit. Die lieten namelijk wel even zien dat ze bergop echt het verschil kunnen maken!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind