LICHAAMSVET
- de zwarten
- Forum-lid HC
Is het niet gewoon de bedoeling om het meer dan 1 keer te doen, en zo het relatieve percentage EXACT te bepalen, gezien het absolute percentage te lijden heeft onder aannames, en daardoor nooit exact te bepalen...?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid HC
Ik wil nu idd niet echt mijn vetpercentage weten
@ Corniel: Zou jij wel zinken in het water
@ Corniel: Zou jij wel zinken in het water
Ik denk dat enkel (semi-) professionele sporters er echt belang bij hebben, ik zou niet eens weten wat ik moet met mijn vetpercentage. Ik kan me of erg ongelukkig voelen omdat het hoger is dan dat van een topsporter of van een prima ballerina. Daar hoef ik alleen maar voor naar de bandjes en de lubbertjes te kijken om dat te weten. Voor 75 Euro ga ik wel weer wat leuks uitzoeken voor de fiets
Ik werd bij Hopmans laatst ook helemaal vrolijk dat ik een S-je zocht tussen de XXL, XXXL, XXXXL, XXXXXL en ja, zelfs XXXXXXL shirts. En ja, mijn vetpercentage is vast ergens 25 of 30 maar het zal mij een (vette)worst wezen!
Ik werd bij Hopmans laatst ook helemaal vrolijk dat ik een S-je zocht tussen de XXL, XXXL, XXXXL, XXXXXL en ja, zelfs XXXXXXL shirts. En ja, mijn vetpercentage is vast ergens 25 of 30 maar het zal mij een (vette)worst wezen!
Nee, dank je dan weet mijn vrouw hoeveel ik echt te zwaar ben
Maar nu zonder gekheid ik zou het niet willen weten, kan alleen maar frustrerend werken. Ik ben niet een van de lichtste maar kan tot op heden redelijk meekomen. We gaan dit jaar met ons clubje de Alp d'huez ed rijden, dus er zal nog wel het een en ander vanaf moeten. anders wordt het een lijdens weg naar boven toe.
Maar nu zonder gekheid ik zou het niet willen weten, kan alleen maar frustrerend werken. Ik ben niet een van de lichtste maar kan tot op heden redelijk meekomen. We gaan dit jaar met ons clubje de Alp d'huez ed rijden, dus er zal nog wel het een en ander vanaf moeten. anders wordt het een lijdens weg naar boven toe.
eigenwijs is ook wijs...
Laatst is mijn vetpercentage op de oude manier gemeten.
Toen ik vroeg naar een vergelijking met de vorige meting werd mij verteld dat dat niet relevant was omdat ik nu een veertiger ben en dat er dan een theoretische verhoging van het vetpercentage rond de organen is.
Deze wordt er standaard bij opgeteld dus hoe goed ik mijn best heb gedaan om het percentage laag te houden telt niet.
Het lijkt erop dat de "oude" manier dus ook niet 100% is.
Toen ik vroeg naar een vergelijking met de vorige meting werd mij verteld dat dat niet relevant was omdat ik nu een veertiger ben en dat er dan een theoretische verhoging van het vetpercentage rond de organen is.
Deze wordt er standaard bij opgeteld dus hoe goed ik mijn best heb gedaan om het percentage laag te houden telt niet.
Het lijkt erop dat de "oude" manier dus ook niet 100% is.
-
- Forum-lid
Weegschaal + knijpertje fits the bill voor mij. Ga zo overigens aan de gebakken eendenlever met een zoete Malvasia.
Maar Wim, waarom vertel je ons niet gewoon wat er achter jouw vragen steekt?
Openheid siert de mens.
Maar Wim, waarom vertel je ons niet gewoon wat er achter jouw vragen steekt?
Openheid siert de mens.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
ik hoef niet echt mijn vet percentage te weten. Doe er toch niks mee. het is alleen een weet en om daar nu geld voor neer te tellen gaat me wat ver. overigens weet ik zelf wel of ik iets te veel mee sleep of niet. Ga ik op de weegschaal staan en dan zie ik het.
[quote="japie carbon"]Corniel: Zou jij wel zinken in het water [/quote]
Maar japie, vet heeft een lagere dichtheid dan spierweefsel, het zijn dus de mensen mét vet die beter blijven drijven.
Maar japie, vet heeft een lagere dichtheid dan spierweefsel, het zijn dus de mensen mét vet die beter blijven drijven.