Bestand op het forum plaatsen.
Helaas heb ik dat niet en ik ben niet van plan een account aan te maken hiervoor. Geen idee trouwens of er een account voor nodig is... Dan nog...even geen plaatjes dan...
Ride bikes, not tanks!
Voor imgbb ben je niks nodig. Gewoon via de website (https://nl.imgbb.com/ ) de foto kiezen uit je fotogalerij en uploaden. De site geeft je zelf de benodigde codes voor knippen en plakken op het forum.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1 voor imgbb. Werkt supersimpel.
Less is bore
Ik denk niet dat het er ooit nog van komt, tenslotte kost het uploaden van foto's veel dataruimte op de Roularta servers. Misschien heeft men zelfs aandelen in het ter beschikking stellen van "https://nl.imgbb.com/".
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Precies. Waar maakt men zich druk om? Er is een oplossing. Klaar.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Nadeel van dit soort externe sites is, dat de foto’s na verloop van tijd verwijderd worden en je dus topics zonder plaatjes overhoudt op dit forum. Het kunnen uploaden van foto’s was met de nieuwe opzet van dit forum nou juist één van de echte verbeteringen wat mij betreft.
Ik heb al eerder foto's gedeeld via het Rennrad-news forum. Dus ik zal eens kijken of dat werkt. En anders geen foto's meer. Hoef ik mijn daar inderdaad niet druk om te maken.
Ik ben inderdaad heel veel foto's die online stonden kwijtgeraakt toen er zo'n fotodeelsite ineens geld ging vragen of anders ging alles op zwart. Ben even de naam van die site kwijt. Doet er ook niet toe trouwens.
Ik ben inderdaad heel veel foto's die online stonden kwijtgeraakt toen er zo'n fotodeelsite ineens geld ging vragen of anders ging alles op zwart. Ben even de naam van die site kwijt. Doet er ook niet toe trouwens.
Ride bikes, not tanks!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat is precies ook mijn punt bij het extern hosten van afbeeldingen. Soms zoek je iets specifieks, land je op een oud forum topic op om het even welke site en zijn de afbeeldingen die je nodig had voor de gezochte info verdwenen.Mehekachtohapi schreef: ↑12 mei 2024 14:17 Nadeel van dit soort externe sites is, dat de foto’s na verloop van tijd verwijderd worden en je dus topics zonder plaatjes overhoudt op dit forum. Het kunnen uploaden van foto’s was met de nieuwe opzet van dit forum nou juist één van de echte verbeteringen wat mij betreft.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind