Politiek
- Enzzo
- Forum-lid HC
In Duitsland maken ze korte metten met de rechts extremisten:
Het artikel schreef: De vraag is nu vooral of en wanneer de BfV de partij definitief als rechts-extremistisch zal bestempelen. Dat zou op een gevoelig moment komen: één maand voor de verkiezingen voor het Europees Parlement, en later dit jaar in drie Oost-Duitse deelstaten. Daarnaast daalt de AfD in de peilingen en worden verschillende partijleden verdacht van spionage voor Rusland en China. Andersom kunnen aanhangers van de AfD deze zaak juist zien als hét bewijs voor het complot dat de Duitse overheid de partij monddood zou willen maken.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
De ondergrens is ondertussen wel bereikt, slechter kan haast niet.
Vandaag zou het moeten gebeuren: alleen financien zeiden ze gisteren. Gezien mijn stemgedrag, heb ik er ook niet veel vertrouwen in. Maar goed, ze zijn democratisch gekozen, dus ik zal het moeten accepteren. Ik moet zeggen dat ik het niet heel nauw gevolgd heb, maar ik heb niet veel meegekregen wat ze de afgelopen tijd inhoudelijk bekokstoofd hebben. En wie dan de premier maar ook ministers (zakenkabinet!) moeten gaan worden. Nog een hoop onduidelijk, wel spannend. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Ik gok zo maar dat we morgen blije boeren hebben in Nederland.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Deels is het de overheid, maar de helft van het geld gaat gewoon naar keiharde fraudeurs. Dat is ook de reden dat het zo lang duurt. Maar dat mag niet gezegd worden, dat rapport zijn ze weer kwijt.........kxlight schreef: ↑13 mei 2024 21:4414 miljard voor kleine 70.000 ouders… dat is 200k per geval… tja daar vind ik wel wat van.
Bron: https://herstel.toeslagen.nl/dashboard- ... eoordeling.
Degene van de belastingdienst die eerlijk is geweest is met de dood bedreigt, dus ook hier geld liegen loont!
Dat is toch al lang bekend? Mensen die geen kinderen op de opvang hadden maar wel aangaven dat ze recht dachten te hebben op geld uit de grote pot.
En nu een stichting die gratis geld geeft. Mensen hoeven niet of nauwelijks te bewijzen dat ze recht op dat geld hebben.
Maar als er doorgewerkt was toen bleek dat er veel mis gegaan was, dan was die ellende al lang achter de rug geweest.