Mijn zadeltasje bevat:
2 binnenbanden
2 CO2 patronen met pompkop
3 kunststof bandenlichters
1 multitool Rockbross met kettingpons
1 inschroefventiel met draaiknopje
1 verloopnippel voor ventiel
1 snelschakel 11s
In portemonnaie een stuk biba en een paar snelplakkers
Aan het frame een handpompje
Alles in het zadeltasje:
zadeltas
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Dit is hem inderdaad. Ik heb wel de ketting haak er af gehaald, die heb ik niet nodig en de uiteindes ervan steken (vervelend) uit.
Ik heb dus een zadel (WTB) met de mogelijkheid om er iets direct op te monteren dmv twee boutjes. Nu is eigenlijk het enige wat ik kan vinden voor een direct mount een Pro spartbord en Pro zadeltas.
Heeft iemand ervaring met het direct monteren van een zadeltas aan het zadel (dus zonder tussenstukje)? En zijn er nog leuke andere merken die deze mogelijkheid hebben?
Heeft iemand ervaring met het direct monteren van een zadeltas aan het zadel (dus zonder tussenstukje)? En zijn er nog leuke andere merken die deze mogelijkheid hebben?
Op zoek naar een nieuw zadeltasje. Nu zie ik een BBB tasje met zo'n T-bar waar de zadelrails tussenhangen en een siliconen bandje welke je om de zadelpen heen doet.
Iemand ervaring met deze bevestiging? Dit lijkt mij wel wat of klappert dat als een malle?
Iemand ervaring met deze bevestiging? Dit lijkt mij wel wat of klappert dat als een malle?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je zadelpen wordt met deze constructie altijd beschadigd.
Bij slecht weer zand tussen silicone bandje zadelpen.
Ik zou het niet nemen.
Er zijn betere/mooiere alternatieven zonder klittenband.
Onder andere Silca Mattone
Bij slecht weer zand tussen silicone bandje zadelpen.
Ik zou het niet nemen.
Er zijn betere/mooiere alternatieven zonder klittenband.
Onder andere Silca Mattone
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Sinds een paar jaar rijd ik met Ortlieb zadeltassen die op een houder op de zadelrail geklikt kunnen worden. Zo wissel ik de tassen uit tussen bijvoorbeeld de gravelfiets en mountainbike. Er zijn ook verschillende formaten beschikbaar. Ik vind het ook handig met schoonmaken en de tassen zijn waterdicht.