Omdat in alle wijsheid op een gegeven moment bedacht is dat alles gecentraliseerd moest worden.wasbeer2006 schreef: ↑16 mei 2024 17:41 Er is zat ruimte voor woningen in het oosten van het land, de vraag is of je dat moet willen.
Waarom wordt er überhaupt nog in bv zuid, Noord Holland en Utrecht gebouwd.
Politiek
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, dat mag. Maar helaas maakt dat de situatie niet anders
Less is bore
-
- Forum-lid
Voor pacifisten moet je steeds opletten; ruiten sneuvelen, auto's branden en de politie wordt bekogeld maar voor de gewone mens is er geen gevaar of je zou Pim F. moeten heten.
Net terug uit Den Haag voor een meeting bij de Uni Leiden, niet dus.
Voor de deur mensen die, ondersteunt door tromgeroffel (waar kennen we dat van?) schreeuwen dat ze vrede willen en even later schreeuwen dat ze een wereldwijde intifada willen.
Dat laatste is oproepen tot geweld, de politie doet niets.
Nee dat begrip ik niet. Ik was er ergens tussen 16:00 en 17:00.
Ze capituleren gewoon voor geweld met een politiek doel en dat heet terrorisme.
Ik dacht nog even een paar agenten aan te spreken maar de irritatie zat bij mij al hoog dus dat heb ik maar niet gedaan.
Die meeting was belangrijk dus ik had daar al behoorlijk de pest over in.
Dat nog even los van de reisuren, hele middag en een deel van de avond voor niks onderweg geweest.
Dat gaan ze niet meer doen, de teugels gaan veel strakker gaan in Slovakije. Jammer voor de journalisten en de media in Bratislava, maar ze kunnen beter in eigen boezem kijken; ze creëerden mee dit klimaat van demonisering.
Fraai staaltje omgekeerde logica! Onder Fico staat de persvrijheid in Slovakije al geruime tijd onder zware druk, met als triest dieptepunt de moord op onderzoeksjournalist Jan kusniak, al een paar jaar geleden... En deze aanslag dient nu als voorwendsel om de kritische pers verder te demoniseren en waar mogelijk aan banden te leggen.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Dat zie je toch overal gebeuren waar de rechter kant aan de macht komt?dario schreef: ↑17 mei 2024 09:20 Fraai staaltje omgekeerde logica! Onder Fico staat de persvrijheid in Slovakije al geruime tijd onder zware druk, met als triest dieptepunt de moord op onderzoeksjournalist Jan kusniak, al een paar jaar geleden... En deze aanslag dient nu als voorwendsel om de kritische pers verder te demoniseren en waar mogelijk aan banden te leggen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Nu is ook al de Hortus aan de beurt , dat loopt een keer goed uit de hand.NicoNB schreef: ↑16 mei 2024 22:31Nee dat begrip ik niet. Ik was er ergens tussen 16:00 en 17:00.
Ze capituleren gewoon voor geweld met een politiek doel en dat heet terrorisme.
Ik dacht nog even een paar agenten aan te spreken maar de irritatie zat bij mij al hoog dus dat heb ik maar niet gedaan.
Die meeting was belangrijk dus ik had daar al behoorlijk de pest over in.
Dat nog even los van de reisuren, hele middag en een deel van de avond voor niks onderweg geweest.