Gios
Over die pot zijn vaak grappen gemaakt of ik het ook op brood doe.............
Aansluitend daarop. Ken je de peanut butter wrench van Campagnolo?
Hebben we niet meer nodig voor moderne fietsen dus die ligt tegenwoordig in de keukenla
Aansluitend daarop. Ken je de peanut butter wrench van Campagnolo?
Hebben we niet meer nodig voor moderne fietsen dus die ligt tegenwoordig in de keukenla
Deze fiets gaat natuurlijk geen lichtgewicht worden maar van die zadelpen kan wel een flink stuk af
(foto speciaal voor Rob )
Het werk ligt even stil want ik heb geen juiste Ahead adapter. Ook twijfel ik of ik niet een iets slankere nok wil.........
Daarnaast wil ik het liefst zwarte kabelstoppers. Ik dacht dat ik nog een nieuwe setje had liggen maar dat blijkt niet het geval.
Wie een nieuw setje heeft mag zich melden. GEZOCHT dus
Over stuurnok ga ik even een nachtje over slapen............
Heb een nieuwe syntec (oid) liggen. Die is wel slanker maar alleen voor 26mm sturen.
Waar ik overigens wel een beetje naar van wordt is de hoeveelheid verpakkingsmateriaal wat de opbouw van een fiets oplevert. Ook al die boekjes. Kan dat echt niet een beetje minder?
(foto speciaal voor Rob )
Het werk ligt even stil want ik heb geen juiste Ahead adapter. Ook twijfel ik of ik niet een iets slankere nok wil.........
Daarnaast wil ik het liefst zwarte kabelstoppers. Ik dacht dat ik nog een nieuwe setje had liggen maar dat blijkt niet het geval.
Wie een nieuw setje heeft mag zich melden. GEZOCHT dus
Over stuurnok ga ik even een nachtje over slapen............
Heb een nieuwe syntec (oid) liggen. Die is wel slanker maar alleen voor 26mm sturen.
Waar ik overigens wel een beetje naar van wordt is de hoeveelheid verpakkingsmateriaal wat de opbouw van een fiets oplevert. Ook al die boekjes. Kan dat echt niet een beetje minder?
-
- Forum-lid
Ik heb daar na grappen van mevrouw MeHedinges eens echt pindkaas mee op brood gesmeerd. Conclusie: leuke bijnaam, maar totaal ongeschikt voor smeren
-
- Forum-lid
Ik kijk zo even voor de kabelstoppers voor je. Misschien dat ik die nog wel heb liggen.
-
- Forum-lid
Keuze: zwart of alu?
zwart
Procraft stem, relatief licht en dun gebouwd en niet extreem zonder schreeuwige logo’s.
https://www.bike24.nl/fietsen/onderdele ... d%5B%5D=51
https://www.bike24.nl/fietsen/onderdele ... d%5B%5D=51
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Tips altijd fijn
Zwarte kabbelstoppers zijn inmiddels onderweg dankzij gewaardeerd forumlid Mehekachtohapi
Zwarte kabbelstoppers zijn inmiddels onderweg dankzij gewaardeerd forumlid Mehekachtohapi
-
- Forum-lid
Nice Gerard!
Mooi project, ik heb stiekem al eens op de gios site zitten klikken…. Mn vingers jeuken.
Specialized heeft ook een vrij slanke stuurpen, met veel hoek en lengtes 6 12 en 17 graden
Ik ben zelf voor een zwarte nitto np 26mm stuurpen en deda piega stuurbocht gegaan. Bike components in aachen levert ze vrij vlot. De stuurbocht is lekker modern compact maar oogt klassiek
Als je er er nog niet uit bent, bij de buren is er een leuk draadje op lfgss.com draadje heet mgoof modern groupset on old frame voor inspiratie,
Specialized heeft ook een vrij slanke stuurpen, met veel hoek en lengtes 6 12 en 17 graden
Ik ben zelf voor een zwarte nitto np 26mm stuurpen en deda piega stuurbocht gegaan. Bike components in aachen levert ze vrij vlot. De stuurbocht is lekker modern compact maar oogt klassiek
Als je er er nog niet uit bent, bij de buren is er een leuk draadje op lfgss.com draadje heet mgoof modern groupset on old frame voor inspiratie,