Patrick VB schreef: ↑17 mei 2024 21:47 Na een crash, met impact op de helm, gewoon vervangen.
Denk dat dit het beste advies is, zoals hierboven aangegeven.
Nieuwe helm of?
Zelf ook wel eens een koprol gemaakt, buitenzijde klein putje, binnenzijde niet opgemerkt, tot ik even lekker begon te trekken en duwen in alle richtingen.
Ik heb m niet een keer gedragen na t putje. Gebruiken is vervangen
Ik zou al buikpijn krijgen als mn helm op de grond valt. Geen shortcuts voor helm banden en remmen
Ik heb m niet een keer gedragen na t putje. Gebruiken is vervangen
Ik zou al buikpijn krijgen als mn helm op de grond valt. Geen shortcuts voor helm banden en remmen
NU vervang ik niet als de helm van een meter hoog op de grond valt.
Maar na een crash/impact zou ik echt niet twijfelen.
Maar na een crash/impact zou ik echt niet twijfelen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toch heb ik daar ooit een Giro mee verloren. Viel van tafel, kwam verkeerd terecht, scheur in de schaal. Botte pech.
Less is bore
De eerste drie woorden uit je laatste zin zeggen het al
Time is on my site.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor wie het vervangen van een helm te duur vindt.
Je kan in het vervolg ook met een muts op gaan fietsen, als je dan valt is de kans heel groot dat de muts helemaal intact is gebleven.
Je kan in het vervolg ook met een muts op gaan fietsen, als je dan valt is de kans heel groot dat de muts helemaal intact is gebleven.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik snap een aantal reacties niet... Ik stel de open vraag of het nodig is om na een val een nieuwe helm aan te schaffen. Gewoon, omdat ik het niet zeker weet. Door het stellen van deze vraag ben ik in de ogen van een aantal forumleden ineens te gierig (of geef het een naam) om een nieuwe helm te kopen??? Waar komt die conclusie vandaan? Ik heb toch niet aangegeven dat ik níet van plan ben een nieuwe helm te kopen? Natuurlijk veiligheid voor alles...
Bedankt voor de serieuze reacties, ik stap uit deze "discussie"...
Er zitten hier gewoon enkele van die figuren die dat in iedere discussie doen. Gewoon negeren en verder doen met de mensen die geen sociale handicap hebben.retep52 schreef: ↑19 mei 2024 20:05 Ik snap een aantal reacties niet... Ik stel de open vraag of het nodig is om na een val een nieuwe helm aan te schaffen. Gewoon, omdat ik het niet zeker weet. Door het stellen van deze vraag ben ik in de ogen van een aantal forumleden ineens te gierig (of geef het een naam) om een nieuwe helm te kopen??? Waar komt die conclusie vandaan? Ik heb toch niet aangegeven dat ik níet van plan ben een nieuwe helm te kopen? Natuurlijk veiligheid voor alles...
Djemz schreef: ↑20 mei 2024 07:43Er zitten hier gewoon enkele van die figuren die dat in iedere discussie doen. Gewoon negeren en verder doen met de mensen die geen sociale handicap hebben.retep52 schreef: ↑19 mei 2024 20:05 Ik snap een aantal reacties niet... Ik stel de open vraag of het nodig is om na een val een nieuwe helm aan te schaffen. Gewoon, omdat ik het niet zeker weet. Door het stellen van deze vraag ben ik in de ogen van een aantal forumleden ineens te gierig (of geef het een naam) om een nieuwe helm te kopen??? Waar komt die conclusie vandaan? Ik heb toch niet aangegeven dat ik níet van plan ben een nieuwe helm te kopen? Natuurlijk veiligheid voor alles...