Giant
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ga ik inderdaad nog even proberen.
Less is bore
3ster inbus in je auto ( 4-5 en6 mm ). Altijd handig.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er ligt (bijna.......) altijd een grote multitool in de auto. Alleen had ik die op de camping even gebruikt.
Maar los daarvan: je wil gewoon de as los kunnen draaien.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een 5 mm inbus in de gereedschap bidon, zadeltasje steken.daniel1975 schreef: ↑16 mei 2024 14:20 Er ligt (bijna.......) altijd een grote multitool in de auto. Alleen had ik die op de camping even gebruikt.
Ik heb op mijn cube ook geen meegeleverde hendel en heb altijd een inbus in mijn gereedschap bidon.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dank voor het meedenken. Handige wizard op die website. Ik heb de Robert Axel besteld via een Duitse website.leon1 schreef: ↑15 mei 2024 23:19 https://robertaxleproject.com/product/l ... ar-lig628/
Hier kom ik uit op een 163mm as. Die zie ik bij Mantel van Wolftooth en DTSwiss. Dus een iets langere lengte schijnt geen probleem te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die laatste grammen zijn altijd onevenredig veel duurder.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik dacht dus dat die standaard hendel aan de steekas vast zat! Tot hij er een keer lullig uitviel, gelukkig toen ik stil stond Sindsdien in de tooletui in de achterzak. Waarin trouwens wel altijd al een multitool zit dus vraag me nu af waarom ik die hendel dan ook nog meeneem....
Goedeavond allen, ik had nog een vraag ivm mijn Giant Defy. Ik heb momenteel het standaard stuur van 44cm maar zou uiteidelijk toch een 40cm stuur willen. Passen de meeste sturen op de Giant Contact SL stuurpen aangezien die een klamp diameter heeft van 31.88mm of op wat moet ik letten bij de aanschaf van een stuur?
Je kan alle sturen monteren die dezelfde klemdiameter voor de stuurpen hebben. Dat is alvast geen probleem. Daarnaast kijken of de kabels en/of leidingen door het stuur heen lopen of niet en of je dat zo wil handhaven danwel van buitenom naar binnendoor wil. Verder heb je natuurlijk sturen in alle vormen en maten maar dat hoef ik vast niet toe te lichten.
De vraag is of je zeker weet dat je 40cm nodig hebt. Dan is 44cm toch echt veel te breed toch?
De vraag is of je zeker weet dat je 40cm nodig hebt. Dan is 44cm toch echt veel te breed toch?
Ride bikes, not tanks!