Kortingscodes
Ja, die zijn er.
Ik kreeg hem net binnen en gebruikt. Omdat het denk ik een persoonlijke/eenmalige(?) code is (541d26087c) werkt die denk ik niet meer.
Mogelijk zijn er anderen die hem ook binnenkregen, niet gebruiken en met je willen delen.
-
- Forum-lid
Iemand nog een kortingscode in de post gekregen van Futurum?..
Het is feest bij FuturumShop! We gaan elke dag los met nieuwe deals op topmerken. Check dagelijks de website en houd je mailbox in de gaten.
En dat is nog niet alles. Tijdens het PrijzenFestival profiteer je ook nog eens van € 20.00 korting* op het gehele assortiment met code FESTIVAL. Veel shopplezier!
JOUW CODE*: FESTIVAL
BEKIJK EN BESTEL
*Gebruik code in winkelwagen | Geldig t/m 03 juni 2024, 23:59 uur | Minimale bestelwaarde van € 125.- | De minimale bestelwaarde dient in stand te blijven na het retourneren van artikelen | Geldig op het gehele assortiment m.u.v. (digitale) cadeaubonnen | Maximaal 1 code per bestelling | Maximaal 1 code per klant
En dat is nog niet alles. Tijdens het PrijzenFestival profiteer je ook nog eens van € 20.00 korting* op het gehele assortiment met code FESTIVAL. Veel shopplezier!
JOUW CODE*: FESTIVAL
BEKIJK EN BESTEL
*Gebruik code in winkelwagen | Geldig t/m 03 juni 2024, 23:59 uur | Minimale bestelwaarde van € 125.- | De minimale bestelwaarde dient in stand te blijven na het retourneren van artikelen | Geldig op het gehele assortiment m.u.v. (digitale) cadeaubonnen | Maximaal 1 code per bestelling | Maximaal 1 code per klant
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Ik ben van plan een Canyon aan te schaffen. Ik zag dat ze een refer-a-friend programma hebben waarmee ik korting kan krijgen en de referrer een voucher a 100 euro. Toevallig iemand die zijn/haar code met mij wilt delen?
Ik ben ook op zoek naar een code.Mrodermans schreef: ↑24 mei 2024 08:53 Ik ben van plan een Canyon aan te schaffen. Ik zag dat ze een refer-a-friend programma hebben waarmee ik korting kan krijgen en de referrer een voucher a 100 euro. Toevallig iemand die zijn/haar code met mij wilt delen?
Hierboven stond1. Kun je volgens mij nog gebruiken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Deze
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Helaas, deze is al te vaak gebruikt