![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik heb een paar S-Phyres van Shimano in maat 46.
Lake heb ik 2 paar schoenen, één paar in maat 45 (237), en het andere paar in maat 45.5 (242)
Ik moet zeggen dat de 45.5 me net iets beter past, de 45 gaat ook wel, maar de 45.5 voelt voor mij comfortabeler aan.
Dit heb ik nu dus pas ontdekt, want mijn vorige paar kon ik destijds niet krijgen in 45.5
Weet nog goed de eerste keer dat ik met deze zeem reedt. Alsof je op een wolkje zit.Ramon73 schreef: ↑26 mei 2024 19:50Vandaag zo'n 150 km gereden met deze broek. En ja, het zit merkbaar beter dan alles wat ik ooit heb gehad. De zeem lijkt absurd dik, maar daar voel ik niks vervelends van. Er zit een soort tunnel systeem in de zeem en die neemt een hoop druk weg op de zitbotjes.
Het kost een bom duiten, maar zijn geld waard.
Went wel snel helaas
Ik noemde het hier al eens een vliegend tapijt, die GTO.
En natuurlijk nooit voor de adviesprijs kopen. Er komen echt regelmatig leuke aanbiedingen voorbij. Al is dat nu aan het begin van het seizoen iets minder. Maar in het najaar een GTO kopen voor iets meer dan €200 is zeker mogelijk in combinatie met een kortingsbon.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En natuurlijk nooit voor de adviesprijs kopen. Er komen echt regelmatig leuke aanbiedingen voorbij. Al is dat nu aan het begin van het seizoen iets minder. Maar in het najaar een GTO kopen voor iets meer dan €200 is zeker mogelijk in combinatie met een kortingsbon.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon ergens gaan passen dus.Kiekeboe schreef: ↑26 mei 2024 22:42Ik heb een paar S-Phyres van Shimano in maat 46.
Lake heb ik 2 paar schoenen, één paar in maat 45 (237), en het andere paar in maat 45.5 (242)
Ik moet zeggen dat de 45.5 me net iets beter past, de 45 gaat ook wel, maar de 45.5 voelt voor mij comfortabeler aan.
Dit heb ik nu dus pas ontdekt, want mijn vorige paar kon ik destijds niet krijgen in 45.5
Lakes zijn ook niet heel vaak ergens serieus goedkoper te vinden.
Less is bore
Wordt nauwelijks mee gestunt. Ze hebben soms wel een close-out sale maar daar moet je dan heel snel bij zijn.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat is afhankelijk van maat en type.daniel1975 schreef: ↑27 mei 2024 09:33
Lakes zijn ook niet heel vaak ergens serieus goedkoper te vinden.
Soms worden er zelfs heel hoge kortingen gegeven.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Precies, wat Lcsmet zegt.
Op marktplaats zijn regelmatig advertenties van rijwiel zaken die bepaalde modellen van Lake met forse korting verkopen.
Op marktplaats zijn regelmatig advertenties van rijwiel zaken die bepaalde modellen van Lake met forse korting verkopen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Adverteren door winkels op MP: sorry, maar ik vind het armoe troef.
Less is bore
Kan zijn. Maar als je weet welke maat je nodig hebt, kun je zo echt voordelig goeie schoenen scoren.daniel1975 schreef: ↑27 mei 2024 19:39 Adverteren door winkels op MP: sorry, maar ik vind het armoe troef.