Politiek
Voordeel van de twijfel , eens kijken wat hij er van gaat maken.
Ts in ieder geval geen makkelijke klus, maar hij schijnt erg intelligent te zijn maar dat zegt ook niet zo heel veel.... we gaan het zien.
Ps
en ga nu niet te snel roepen voor nieuwe verkiezingen, volgende keer word het nog rechtser
Ts in ieder geval geen makkelijke klus, maar hij schijnt erg intelligent te zijn maar dat zegt ook niet zo heel veel.... we gaan het zien.
Ps
en ga nu niet te snel roepen voor nieuwe verkiezingen, volgende keer word het nog rechtser
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weinig aan toe te voegen idd.mao schreef: ↑30 mei 2024 01:00 Voordeel van de twijfel , eens kijken wat hij er van gaat maken.
Ps
Less is bore
@Enzzo: ik ben dan benieuwd wie jouw droomkandidaat is/was. Eigenlijk wordt ik van niemand enthousiast. Ook niet als ik naar andere partijen kijk.
Een beige bladzijde in de geschiedenis van ons land denk ik...
Ik kan er gewoon niks van zeggen. Ik ken hem niet. Het lijkt mij een suffe kantoorpik die meer als voorzitter dan als premier moet functioneren.
Wat wel een beetje zorgwekkend is, dat hij bijna altijd de veiligheid voor de vrijheid heeft gesteld. Of heeft hij dat beleid alleen maar uitgevoerd en was de keuze politiek?
Ik kan er gewoon niks van zeggen. Ik ken hem niet. Het lijkt mij een suffe kantoorpik die meer als voorzitter dan als premier moet functioneren.
Wat wel een beetje zorgwekkend is, dat hij bijna altijd de veiligheid voor de vrijheid heeft gesteld. Of heeft hij dat beleid alleen maar uitgevoerd en was de keuze politiek?
Campagnolo Ultra Dork
Ik heb er inderdaad niet zoveel mening over. Kende de naam, maar verder onvoldoende om er wat van te vinden. Het is iemand die in ieder om enig nivo bestuurlijk ervaring heeft, en van onbesproken gedrag is (op wat gekonkel vanuit ministeries na). Dat is al beter dan de vorige kandidaat. Maar inderdaad, laten we zien wat ie er van bakt. En als ie het verkloot, serveren we hem alsnog af , net als de rest van de coalitie. Ik denk op zich dat de man best capabel kan zijn, maar constellatie waarin hij mag acteren uiterst wankel. Dat gaat hem niet helpen
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
38€ op Bol.com en zodoende ongeveer het goedkoopste pop up tentje op de markt. Niet alles is een complot.Ernie C. schreef: ↑15 mei 2024 12:38 [quote=NicoNB post_id=1649010
Gisteren was ik ook op een campus en liep even langs deze psychiatrische patiënten, geen zin in een gesprek maar wel even gekeken naar de tentjes.
Op hun protestplak stonden een stuk of 6-10 tentjes van national geographic.
Net als op sommige campussen in de VS, hoe komen ze aan zoveel van hetzelfde type tentje?
En waar kun je die natgeo's kopen??? Waar komen ze vandaan?
[/quote]
Achter de schermen van de studentenprotesten: Wie trekt er aan de touwtjes?
In de video wordt aangegeven dat deze protestacties zorgvuldig georganiseerd door groepen met een problematische geschiedenis van steun aan Hamas. De aanstichters zijn vaak geen studenten, maar mensen die zijn verbonden aan organisaties zoals American Muslims for Palestine (AMP), waarvan sommige leden eerder betrokken waren bij het financieren van Hamas.
Dat past dan goed bij de 2 grootste coalitie partijen, wel vrijheid in de naam, maar in de prakrijk veelal beperkend
Courir c'est mourir un peu
Door een project in de periode dat hij bij de AIVD zat wist ik wie hij was.
Bij een of andere security event liep hij ook een keer rond (gaf wellicht een van de parallel lezingen)
We hoeven natuurlijk niet allemaal over alles wat te vinden maar ik sta niet te stuiteren van enthousiasme.
Het feit dat hij het gaat doen betekend dat hij achter dit beleid staat. Staat hij niet achter het beleid en gaat hij het toch doen hebben we daar een mooi woord voor. Dan ben je gewoon een hoer.
Er zijn genoeg mensen die klussen doen die ze liever niet doen maar vanaf een bepaald niveau mag je verwachten dat iemand een klus gaat doen omdat hij volledig gecommitteerd is.
Er is dus wat mij betreft geen positief antwoord.
Of hij doet het alleen om z'n cv op te poetsen................leveren lezingen daar 10x meer op
Of hij staat achter het beleid........
Beide opties ga ik niet voor staan klappen.
Dat nog even los van het gepruts bij de eerste persco.
Zou het ook kunnen dat hij denkt zo invloed op het beleid te kunnen uitoefenen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/