Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
De Tacx mag vanaf zaterdag niet meer he
Gisterenavond middag even geweest. Was heerlijk wel veel wind.
Maar dat maakt me niet heel veel uit, behoorlijk verkleurt ook en dat tussen 17u en 19u.
En voor het gros wat ik tegen kwam..... met 18 graden hoef je echt geen lange broek en armstukken aan.
Soms krijg ik het idee dat er nu meer met lange broek rijden dan in de winter en dan ben ik echt een koudkleun ik kom met tempraturen onder de 1 a 2 graden echt niet (graag) buiten.
Gisterenavond middag even geweest. Was heerlijk wel veel wind.
Maar dat maakt me niet heel veel uit, behoorlijk verkleurt ook en dat tussen 17u en 19u.
En voor het gros wat ik tegen kwam..... met 18 graden hoef je echt geen lange broek en armstukken aan.
Soms krijg ik het idee dat er nu meer met lange broek rijden dan in de winter en dan ben ik echt een koudkleun ik kom met tempraturen onder de 1 a 2 graden echt niet (graag) buiten.
Ik vond het gisteravond lekker met mijn lange mouwen (zonder ondershirt) en beenstukken aan. Wellicht omdat het zo vochtig is, voelde het fris aan. Ik heb ook een tokkelrondje gedaan.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Ik was een knustelwerkje aan het schilderen vandaag...............4 keer tuin in en uit met m'n spullen
Steeds net niet regen maar wel teveel druppels om door te gaan met schilderen.........
Ik hoop trouwens dat morgen m'n laatste spulletjes voor m'n Gios project binnen zijn. En liefst IN de tuin de fiets afronden en z'n definitieve vorm geven.................
Zaterdag heb ik een fietstocht met een maatje gepland en zondag met vrouwlief een havenwandeling..........
Als het bij een van die dagen gaat regenen dan ga ik buienradar bezetten! Geloof mij dan zijn die studentenprotesten breiclubjes!
Nu ben ik nog rustig maar ik heb niks meer nodig om een verwarde oude man te worden
(kom er maar in voor wie het niet laten kan)
Steeds net niet regen maar wel teveel druppels om door te gaan met schilderen.........
Ik hoop trouwens dat morgen m'n laatste spulletjes voor m'n Gios project binnen zijn. En liefst IN de tuin de fiets afronden en z'n definitieve vorm geven.................
Zaterdag heb ik een fietstocht met een maatje gepland en zondag met vrouwlief een havenwandeling..........
Als het bij een van die dagen gaat regenen dan ga ik buienradar bezetten! Geloof mij dan zijn die studentenprotesten breiclubjes!
Nu ben ik nog rustig maar ik heb niks meer nodig om een verwarde oude man te worden
(kom er maar in voor wie het niet laten kan)
-
- Forum-lid HC
Vandaag op het nieuws gehoord dat de Belgische meteorologische dienst al bedreigingen heeft gehad. Daar willen ze dat die dienst eindelijk eens knap weer brengt.
Verder heb ik geen oordeel over Belgen hoor.
Verder heb ik geen oordeel over Belgen hoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geef het volk brood, spelen en mooie weer
Less is bore
Doet mij denken aan Rome, Circus Maximus de karren race.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
We kunnen er een keer over ophouden.
Maar het is toch echt wel heel erg gesteld. Nu weer regen en zeiknat buiten.
Nouja maar een keer de sportschool dan, ook niet verevelend. Maar gewoon een droge redelijke zonnige dag om lekker dingen om het huis te doen zou wel lekker zijn.
Maar het is toch echt wel heel erg gesteld. Nu weer regen en zeiknat buiten.
Nouja maar een keer de sportschool dan, ook niet verevelend. Maar gewoon een droge redelijke zonnige dag om lekker dingen om het huis te doen zou wel lekker zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik krijg echt de schijt van die prutsers van het knmi. Werkelijk de hele week voorspellen ze droog weer voor morgen. En tadaaaaaa, vandaag verandert ineens alles weer. Enige dag deze week die ik kan fietsen
“ Morgenochtend is het bewolkt en valt er vooral in het zuiden en westen van het land af en toe nog regen. Elders wordt het zo goed als droog. Landinwaarts waait het zwak tot matig uit het noordwesten. Aan zee en op het IJsselmeer staat een (vrij) krachtige noordenwind, windkracht 5-6.”
“ Morgenochtend is het bewolkt en valt er vooral in het zuiden en westen van het land af en toe nog regen. Elders wordt het zo goed als droog. Landinwaarts waait het zwak tot matig uit het noordwesten. Aan zee en op het IJsselmeer staat een (vrij) krachtige noordenwind, windkracht 5-6.”
Less is bore