Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
Heb je van die "pannekoekjes" gegeten waar een spiegelei in zit?
Ik wil nog eens zo'n pannetje
Ik wil nog eens zo'n pannetje
Vandaag ivm het heerlijke weer maar eens iets in de marinade gelegd (vlees)voor vanavond : Het wordt souflaki van varkenshaas - tzatziki - griekse salade en aardappeltjes van de grill. Na een aantal dagen Sevilla valt het weer echt wat tegen hier, maar hopen op beter. Ook nog een kleine cast iron pan gekocht om garnalen in lookolie te maken uit de oven, met kleine pepertjes.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Enzzo
- Forum-lid HC
Oei klinkt heerlijk!
Ik maak vanavond koftes, ook tzaziki en nog wat turks/griekse hapjes.
Beetje hetzelfde dus
Ik maak vanavond koftes, ook tzaziki en nog wat turks/griekse hapjes.
Beetje hetzelfde dus
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik lach jullie allemaal uit, wij hebben vanavond onovertroffen, fantastische, ubersmaakvolle Domino’s pizza
Uit de hand gelopen grapje van papa vanmorgen tegen dochterlief die een atletiek toernooi had: “als je 5 PR’s haalt mag jij vanavond kiezen”
Dan moet je woord houden ook haha.
Uit de hand gelopen grapje van papa vanmorgen tegen dochterlief die een atletiek toernooi had: “als je 5 PR’s haalt mag jij vanavond kiezen”
Dan moet je woord houden ook haha.
Less is bore
zo belangrijk!
Rene en Ennzo dat gaat volgens mij prima smaken. Lekker heren!
Ik heb zelf voor vanavond stoofvlees gemaakt.................
Maak ik altijd een dag vooraf zodat het nog lekker huwelijk kan maken.
Niks spectaculairs maar wel mooi vlees, wortelen, uien, laurier, jeneverbessen, kruidnagel, grove mosterd, thijm, halve fles wijn, etc... jullie kennen het wel..........
Maak er grove frieten bij maar moet nog iets met groente............
Ik wilde nog even naar de winkels lopen maar net tegen de wind toch m'n benen eraf gedraaid............. (was het al iemand opgevallen dat het in de polder waait?)
Dus het wordt OF een spectaculaire salade (en nog meer pijn in de benen) of doperwten uit de vriezer..........
Ik kook 6 dagen in de week en morgen heb ik vrij.
Eten bij onze dochter.............en die kan fantastisch koken en kent geen kantlijnen.
Als ik samen met haar in de auto zit dan zitten we vaak virtueel te koken
Zo leuk!
Volgend maand ga ik samen met haar koken voor een feest..............dat zijn de echte cadeautjes in het leven!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit nu nog even lekker te lezen, buitenspelen met dit weer is niks. Gregory Porter op. Net een Craigelachie ingeschonken en dan zo pannenkoeken bakken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Porter mag ik ook graag opzetten op dat soort momenten
@GastheerG: nix leuker dan over eten en koken te praten! (Behalve het zelf doen dan)
Ben benieuwd wat je morgen voorgeschoteld krijgt, volgens mij wordt dat na al je kluswerk daar een koningsmaaltijd!
Eerst even de Dauphine kijken en dan lekker aanschuiven zonder zelf te koken. Heerlijk.
Hier staat morgen een bbq op het menu. Als de zon er dan eenmaal toch is moet je ook profiteren toch?!
Eet smakelijk allemaal
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind