Wielerseizoen 2024
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vandaag de rentree van Evenepoel in de Dauphine. Benieuwd waar hij staat!
Verde nog weinig nieuws over Vingegaard. Zou die nog klaargestoomd kunnen worden voor de Tour?!
Verde nog weinig nieuws over Vingegaard. Zou die nog klaargestoomd kunnen worden voor de Tour?!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat Remco er wel zal staan. Zeker in dit soort kortere rittenkoersen. Zijn achillesheil is tot op heden de 3-weeks koersen geweest.
Tis echt te hopen dat in juli iedereen goed in vorm aan de start kan staan. Een 2e giro zit niemand op te wachten.
Tis echt te hopen dat in juli iedereen goed in vorm aan de start kan staan. Een 2e giro zit niemand op te wachten.
Less is bore
Veel kans dat remco, vinnie, roglic en tadej in goede vorm aan de start staan. En met de start in het heuvelachtige Itaiaanse parcours kunnen ze misschien wel de anders massale valpartijen vermijden in de eerste week.daniel1975 schreef: ↑02 jun 2024 14:21 Denk dat Remco er wel zal staan. Zeker in dit soort kortere rittenkoersen. Zijn achillesheil is tot op heden de 3-weeks koersen geweest.
Ik denk dat voor vinnie de eerste week cruciaal wordt want met remco en pogi mag hij de eerste week vuurwerk verwachten. Natuurlijk is Roclic daar om de boel te saboteren .
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee Lidl Trek dan?! In de Giro de sprint etappes domineren en nu weer de eerste ritzege pakken
En dan hebben ze ook nog wat klassementsmannen klaar staan.
Goed team!
En dan hebben we ook nog Bohra met een geweldig team.
Ik moet nog zien hoe Visma, UAE en “the wolf pack” dit gaat tackelen in de Tour de France….
En dan hebben ze ook nog wat klassementsmannen klaar staan.
Goed team!
En dan hebben we ook nog Bohra met een geweldig team.
Ik moet nog zien hoe Visma, UAE en “the wolf pack” dit gaat tackelen in de Tour de France….
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wolf pack bestaat niet meer. Die naam is teren op vergane glorie.
Less is bore
Geoghegan Hart en Ciccone gaan zich vermoedelijk moeten beperken tot zo lang mogelijk blijven volgen in de groep der favorieten, zoals veel klassementsrenners. Ik verwacht dat die ploeg vooral rond ritzeges met Pedersen zal draaien.
Evenepoel ging koersen om Landa en Van Wilder te helpen in de Dauphiné. Volgens mij: als we Evenepoel zien, dan is het omdat OF hij door de mand zakt OF die 2 kopmannen door de mand gezakt zijn. Heel misschien in de tijdrit woensdag.
??daniel1975 schreef: ↑02 jun 2024 14:21 Denk dat Remco er wel zal staan. Zeker in dit soort kortere rittenkoersen. Zijn achillesheil is tot op heden de 3-weeks koersen geweest.
Ach, kan je hier uren over welles-nietes doen. Uiteindelijk wordt Evenepoel zijn palmares daar niet beter of slechter door.
We kunnen maar hopen dat hij Vingegaard en Pogacar het vuur na aan de schenen legt, krijgen we als wielervolgers alleen maar mooiere koersen van.
We kunnen maar hopen dat hij Vingegaard en Pogacar het vuur na aan de schenen legt, krijgen we als wielervolgers alleen maar mooiere koersen van.
Ik ga zo denk toch de TV even aanzetten.
Beetje feest der herkenning. Klimmtjes uit de finale allemaal een keer gedaan.
Zijn wel lekkere beklimmen voor wie geen echte klimmer is maar wel een flinke motor heeft.
Kan een mooie finale worden!
Beetje feest der herkenning. Klimmtjes uit de finale allemaal een keer gedaan.
Zijn wel lekkere beklimmen voor wie geen echte klimmer is maar wel een flinke motor heeft.
Kan een mooie finale worden!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeker niet. Ondanks dat ik geen fan van de man en zijn entourage ben heb ik wel respect voor zijn talent. Ik denk echt dat RE al beter zal zijn dan velen nu denken.
Less is bore