Merida
Thanks! Na m'n bestelling keek ik ook nog even, en zag de kleur ook niet meer... Bij de LBS dachten ze dat de kleur misschien (tijdelijk) was uitverkocht maar weet ik zo net nog niet... Ik zou even naar Merida Apeldoorn bellen...
EDIT: zie deze kleur nog gewoon op de site....
Aah dan dus de Burgundy Red? Blijft een mooie fiets inderdaad! En nog leuk geprijsd ook!retep52 schreef: ↑02 apr 2024 22:28Thanks! Na m'n bestelling keek ik ook nog even, en zag de kleur ook niet meer... Bij de LBS dachten ze dat de kleur misschien (tijdelijk) was uitverkocht maar weet ik zo net nog niet... Ik zou even naar Merida Apeldoorn bellen...
Sorry, miste je bericht dus nog geen reactie... De Merida stond bij mij juist níet op de shortlist, maar kwam er met een paar wensen googlen (carbon, di2, endurance) toevallig op terecht en was gelijk verkocht....
Inderdaad Burgundy red... En zeker erg leuk geprijsd voor wat je krijgtCrimby schreef: ↑03 apr 2024 09:57Aah dan dus de Burgundy Red? Blijft een mooie fiets inderdaad! En nog leuk geprijsd ook!retep52 schreef: ↑02 apr 2024 22:28Thanks! Na m'n bestelling keek ik ook nog even, en zag de kleur ook niet meer... Bij de LBS dachten ze dat de kleur misschien (tijdelijk) was uitverkocht maar weet ik zo net nog niet... Ik zou even naar Merida Apeldoorn bellen...
Goedemorgen! na gestopt te zijn in 2021 eindelijk weer terug op de racefiets. Afgelopen week geslaagd voor een Merida Reacto 6000 in mat zwart.
Direct een Wahoo Element Roam V2 erbij genomen met speed, cadans en hartsensor.
De komende weken maar weer rustig opbouwen.
Ondertussen ben ik me aan het verdiepen in een 50mm carbon wielset waarop een tubeless band moet worden gemonteerd.
Ik heb nog nooit op een carbon wegracer gefietst, wellicht zit het tussen mijn oren maar de eerste rit afgelopen week (opbouwen 30km) reed ik ruim 27 gemiddeld. Ik kan me zo heugen dat dit op mn alu racer toch meer moeite kostte
Direct een Wahoo Element Roam V2 erbij genomen met speed, cadans en hartsensor.
De komende weken maar weer rustig opbouwen.
Ondertussen ben ik me aan het verdiepen in een 50mm carbon wielset waarop een tubeless band moet worden gemonteerd.
Ik heb nog nooit op een carbon wegracer gefietst, wellicht zit het tussen mijn oren maar de eerste rit afgelopen week (opbouwen 30km) reed ik ruim 27 gemiddeld. Ik kan me zo heugen dat dit op mn alu racer toch meer moeite kostte