Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
Hoe zie jij dat het een motoragent is? Volgens mij zitten er twee mensen op de brommer, dus ik denk eerder een fotograaf...
Triest nieuws................
Vlaamse fietser overleden tijdens afdaling van Mont Ventoux na aanrijding door auto
Vlaamse fietser overleden tijdens afdaling van Mont Ventoux na aanrijding door auto
Het is nog wel bij wat de afdaling heet, maar er is zeer waarschijnlijk een auto uit een zijweggetje gekomen, die geen voorrang had, maar zeer waarschijnlijk wel genomen. Waar de D208 op de D974 uitkomt. Maar zoals Bert zegt, het heeft weinig met de afdaling te maken.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het zal toch niet diegene zijn die je eerder beschreef in het “laat het voorjaar nu maar komen” topic?Jans schreef: ↑29 mei 2024 22:41Het is nog wel bij wat de afdaling heet, maar er is zeer waarschijnlijk een auto uit een zijweggetje gekomen, die geen voorrang had, maar zeer waarschijnlijk wel genomen. Waar de D208 op de D974 uitkomt. Maar zoals Bert zegt, het heeft weinig met de afdaling te maken.
Zou wel bizar zijn!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Enzzo, er gaan op dit moment tientallen, zo niet honderden per dag de Ventoux op. Geen hoogseizoen, maar echt al wel veel.
Bijvoorbeeld afgelopen maandag, best veel regen, met ook hagel, maar als ze gepland hebben, gaan ze toch omhoog, en naar beneden. Maar dat heeft met dit ongeluk weinig van doen. Had, denk ik, bij iedere zijweg kunnen gebeuren.
Bijvoorbeeld afgelopen maandag, best veel regen, met ook hagel, maar als ze gepland hebben, gaan ze toch omhoog, en naar beneden. Maar dat heeft met dit ongeluk weinig van doen. Had, denk ik, bij iedere zijweg kunnen gebeuren.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Inderdaad, we zijn vogelvrij verklaard door de rechter.
Het wordt tijd dat er wat rechtser wordt gesproken door de rechters. Het gebeurt in mijn ogen te vaak dat een dader vrijgesproken wordt als het bewijs niet waterdicht is.
Nu was het overduidelijk en bewezen dat Dekker door deze dame ten val is gebracht, en toch gaat zij volledig vrijuit.
Het wordt tijd dat er wat rechtser wordt gesproken door de rechters. Het gebeurt in mijn ogen te vaak dat een dader vrijgesproken wordt als het bewijs niet waterdicht is.
Nu was het overduidelijk en bewezen dat Dekker door deze dame ten val is gebracht, en toch gaat zij volledig vrijuit.