Politiek
-
- Forum-lid
- Enzzo
- Forum-lid HC
Of beter nog; op de meningen waarop Mao zijn meningen baseert!
Wat is eigenlijk het tegenovergestelde van de MSM?
Wat is eigenlijk het tegenovergestelde van de MSM?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Het zal wel lastig wezen voor de Trump haters maar, zijn speerpunten van 7 jaar geleden 2% afdracht NAVO , Russisch gas , immigratie, China zijn nú allemaal overgenomen door links, hij had toen gelijk.
En nu gaat Trump niet akkoord met een slappe compromis wet en is het weer allemaal zijn schuld…….
- Enzzo
- Forum-lid HC
Heerlijk die nuance en diepgang 
Gelukkig is het leven heel zwart wit dus niet heel lastig om je mening te bepalen
Gelukkig is het leven heel zwart wit dus niet heel lastig om je mening te bepalen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Die zullen er ook waarschijnlijk nooit komen,daniel1975 schreef: ↑05 jun 2024 19:48 Zijn er al feiten dan over Nordstream? Waren het niet Oekrainers die de boel opbliezen?
Het maakt helemaal niet uit wie wat heeft gedaan, het is in ieder geval met goedkeuring van Duitsland en de VS gedaan.
Praktisch opgeleiden?
Zijn dat mensen met een praktijk opleiding of die hun eigen opleiding in de praktijk (op internet met behulp van vage algoritmes) doen?
Ik behoor zelf tot de eerste categorie, maar dat leidt er bij mij niet toe dat ik mijn waarheid op internet zoek
Courir c'est mourir un peu
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor de lol de stemwijzer ingevuld, naar eer en geweten. Blijkt dat ik gewoon een echte CDA-er ben (met een sterke connectie naar 50+
).
Ietwat conservatief, de gouden middenweg blijkt vaak de beste weg.

Ietwat conservatief, de gouden middenweg blijkt vaak de beste weg.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je vandaag de berichten leest over dat gevonden vermoordde meisje uit Joure zou je overigens per direct PVV stemmen.
Kutgeloof!!
Kutgeloof!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Waarom zou ? Daniël : gewoon stemmen wat jou een goed gevoel geeft. Of dan nu rechts is of links maakt toch niet uit.
Ik weet iig wel welke kant mijn stem wordt. En ook al wie, althans als mijn vrouw luistert: zelf lig ik met koorts op de bank Alpe Duzes maar kijken
Ik weet iig wel welke kant mijn stem wordt. En ook al wie, althans als mijn vrouw luistert: zelf lig ik met koorts op de bank Alpe Duzes maar kijken
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless