Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
"IQ van een garnaal" verklaart heel goed dat de strijd om het presidentschap in Cowboy-country tussen een seniel en een crimineel gaat. Lang geleden heb ik er ook gefietst van Coast to Coast, met als hoogtepunt een tientonner die toeterend naast ons ging rijden. Het raampje van de zijportier schoof naar beneden, waarna "Go to work, assholes" ons toegeroepen werd. Nee, no country for old men, zelfs niet voor jonge honden.
Voor onbeleefd geformuleerde verwensingen kun je ook in christelijk Veenendaal langs de reformatorische school fietsen. Een stuk dichterbij.
hun fietsen.
Klinkt als een plan voor een forumrit
Maar nu nog steeds de verplichte zondagsrust? Ik had 30 jaar geleden een klasgenoot die geen zwarte kousen droeg, maar zijn ouders woonden wel in de bible belt. Als mijn kennis op zondag met de fiets vertrok naar het station(vertrek naar studentenstad), dan kwam de buurman beklag doen bij zijn ouders.
Ik zou in staat zijn een volle emmer water naast de voordeur te zetten, hup, afkoelen jij!
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is nog heel normaal hoor, althans, dat vinden die lui zelf
Benthuizen, Waddinxveen: garantie op boze blikken op zondagmorgen.
Benthuizen, Waddinxveen: garantie op boze blikken op zondagmorgen.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Hmm toen ik nog in Zwartsluis woonde, ben ik geregeld op zondag door Staphorst gefietst. Helft van de weg is daar dan voor de kerkgangers, maar ik heb daar nooit een verwensing naar mij hoofd gekregen.
tja, het word ook hier niet echt gewaardeerd als je in een woonwijk gaat omkleden na een tour tocht....ColumsbusMJ schreef: ↑06 jun 2024 12:14 https://nos.nl/artikel/2523367-ten-dam- ... y-cyclists
Mooi land dat Amerika.
Hangt er vanaf wie zich aan het omkleden is..
(in dit geval weet ik zeker dat mevr. 53x11 het niet heel erg had gevonden)
Maar je zal er niet de cel voor in hoeven gok ik.
(in dit geval weet ik zeker dat mevr. 53x11 het niet heel erg had gevonden)
Maar je zal er niet de cel voor in hoeven gok ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ik denk dat je in Nederland niet zo snel in de cel beland vanwege een beetje naakt. Misschien stonden ze elkaar wel al helikopterend in te zepen, dan kan ik mij de reactie van de politie nog enigszins voorstellen. De seksualisering van naaktheid is mijns inziens ook tekenend van een bekrompen geest, maar dat is weer een heel andere discussie.mao schreef: ↑06 jun 2024 17:37tja, het word ook hier niet echt gewaardeerd als je in een woonwijk gaat omkleden na een tour tocht....ColumsbusMJ schreef: ↑06 jun 2024 12:14 https://nos.nl/artikel/2523367-ten-dam- ... y-cyclists
Mooi land dat Amerika.