Forumrit Drenthe: 25 April 2010!!!
[quote="rogkat"]Geweldig die filmpjes..
@ Jaapieo...jij had die cameraatjes ergens gezien toch?[/quote]
De camera die ik heb is deze:
http://www.megagadgets.nl/nl/producten/ ... ra-p-1366/
De prijs die ik betaald heb voor het hele pakket is 49,95+5,95 verzendkosten.
@ Jaapieo...jij had die cameraatjes ergens gezien toch?[/quote]
De camera die ik heb is deze:
http://www.megagadgets.nl/nl/producten/ ... ra-p-1366/
De prijs die ik betaald heb voor het hele pakket is 49,95+5,95 verzendkosten.
[quote="danny1407"]Die filmpjes zijn inderdaad gaaf.
Vond het camera-tje al helemaal stoer toen ik hem zag, maar de beelden maken hem nog stoerder.
Alleen wel jammer dat Pina zelf nu helemaal niet op de filmbeelden te zien is!
[/quote]
De foto's op de kasseien maken dat helemaal goed:D
Vond het camera-tje al helemaal stoer toen ik hem zag, maar de beelden maken hem nog stoerder.
Alleen wel jammer dat Pina zelf nu helemaal niet op de filmbeelden te zien is!
[/quote]
De foto's op de kasseien maken dat helemaal goed:D
Hoi
Zo te zien weer een geslaagde forumrit,helaas was het niet mogelijk om mee te doen ivm werkzaamheden.Misschien een volgende keer dit is niet ver van huis:),heeft onze Kool zich netjes gedragen ??:):) en niet alle pannekoeken opgegeten.Verder hebben jullie het echt getroffen met het weer.
gr der n...............s:D:D
Zo te zien weer een geslaagde forumrit,helaas was het niet mogelijk om mee te doen ivm werkzaamheden.Misschien een volgende keer dit is niet ver van huis:),heeft onze Kool zich netjes gedragen ??:):) en niet alle pannekoeken opgegeten.Verder hebben jullie het echt getroffen met het weer.
gr der n...............s:D:D
Verdomme, dan kom ik helemaal naar Drenthe gefietst omdat belofte schuld maakt is er geen fu**ing forumlid meer te vinden. Zwaar van slag vervolgens dus toch maar naar Klimmen om daar m'n km's te gaan maken..
Mooie route en verslag hebben jullie ervan gemaakt mannen. Fijn te zien dat de traditie vanuit zich blijft verspreiden en niet enkel afhankelijk is van enkele mensen.
Mooie route en verslag hebben jullie ervan gemaakt mannen. Fijn te zien dat de traditie vanuit zich blijft verspreiden en niet enkel afhankelijk is van enkele mensen.