Ik wist niet dat jij mee aan de basis lag van de oprichting van het IS. Je blijft me verbazen.
Politiek
Er is ooit een Belgisch minister geweest die bij de vraag over oververtegenwoordiging van migranten in criminaliteitscijfers antwoordde die dat autochtone Belgen op andere gebieden ook meer de wet overtraden. Toen die interviewer vroeg; in wat dan? Antwoordde die gewoon: begaan meer verkeersovertredingen.....
-
- Forum-lid
Ik snap net als in mijn vorige bericht ook hier weer niet hoe dit te rijmen valt met wat je deelde. Staat in dat bericht niet het tegenovergestelde? Namelijk dat derden, die autoriteiten zijn, moeten bepalen wat de feiten zijn voortvloeiend uit gedegen onderzoek?
Ook snap ik niet hoe het zal resulteren in opiniedelicten wanneer juist er een beroep gedaan zal worden op derden, feiten, onderzoek en de reguliere rechtsgang.
Ts echt niet goed hoor , hebben de democraten echt niets beters?
Zo word het wel heel makkelijk voor Trump.
https://x.com/greg_price11/status/1798711387826610617
Zo word het wel heel makkelijk voor Trump.
https://x.com/greg_price11/status/1798711387826610617
Ja, jij verkleint het begrip (des)informatie tot opinies om je punt te kunnen maken. Maar we zijn het er dus over eens dat er ook informatie is waarvoor de waarheid niet door een minister bepaald hoeft te worden?
En dan dat 'volk': wordt een groot deel van de desinformatie op social media niet verspreid door 'bots'? De mening van het volk wordt mede gevormd door deze bots die door bepaalde partijen op de sm worden losgelaten. Is dat geen probleem? Kun je je dan überhaupt nog een goed geïnformeerde mening vormen? Dat internet is helaas niet zo vrij als jij lijkt te willen geloven. Je wordt van alle kanten gemanipuleerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van de regen in de drup dus?daniel1975 schreef: ↑06 jun 2024 22:12Langzaam komt het besef dat het gewoon een charlatan is die geen flikker om NL of de bevolking geeft.
Hoogst waarschijnlijk kiezers 1-op-1 naar pvv?
Radicaal en extreem zijn in deze context synoniem. De laatste maanden wordt radicaal ingezet als afgezwakte term om nog een beetje met je PVV stemmende collega's, familie en vrienden door één deur te kunnen. Ik weiger daar in mee te gaan. Wil je niet extreemrechts genoemd worden, moet je maar op andere partijen stemmen. Het grootste gevaar ligt in het normaliseren van dit stemgedrag.
Ik wordt ook niet boos als ik voor "links gekkie" o.i.d. wordt uitgemaakt en ik leef allerminst in een linkse bubbel. Ik krijg dus nogal wat de verduren .
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tov Forum is de PVV al een enorme stap vooruit. (zegt overigens meer over FvD ).
Ik vind dat er nog redelijk is gestemd gisteren. De enorme zwaai naar rechts is uitgebleven. PVV/fvD was 5 zetels, nu 7. Dat noem ik geen ommezwaai als je daar PvdA/GL en D66 tegenover zet.
Ik vind PVV trouwens niet extreem rechts. Wel erg rechts, maar bij extreem rechts krijg ik toch nazi-gedachtes, en dat is het echt niet.
Less is bore