Politiek
Ik ben tegen het oprukkende islam gezanik in mijn omgeving en daarom stem ik pvv.
Als mensen mij daarom extreem rechts vinden helemaal prima.
Ik kan me in real-life zowel zakelijk als prive dermate goed redden dat ik het niet nodig heb om anders denkenden te framen.
Ik kan me in real-life zowel zakelijk als prive dermate goed redden dat ik het niet nodig heb om anders denkenden te framen.
FvD had een totaal ander type stemmer dan pvv. FvD was meer voor intellectuele rechtse mensen, Baudet is zelf degene die het verkloot heeft met zijn waanideeën en idiote gedrag.
Voor corona tijd waren het met name hoog opgeleiden die zeer positief waren over FvD en daarop stemden. Tenminste dat is wat ik ervaren heb... Ik heb er nooit op kunnen/willen stemmen want ik vind/vond Baudet als persoon helemaal niks.
FvD had de potentie om een enorm gapend gat op rechts in te vullen. En dat was waarschijnlijk ten koste gegaan van de vvd en ook wel wat pvv stemmers inderdaad.
Voor corona tijd waren het met name hoog opgeleiden die zeer positief waren over FvD en daarop stemden. Tenminste dat is wat ik ervaren heb... Ik heb er nooit op kunnen/willen stemmen want ik vind/vond Baudet als persoon helemaal niks.
FvD had de potentie om een enorm gapend gat op rechts in te vullen. En dat was waarschijnlijk ten koste gegaan van de vvd en ook wel wat pvv stemmers inderdaad.
- thestudent
- Forum-lid HC
Baudet heeft op dit moment gewoon psyichiatrische hulp nodig. Die kraamt zo veel onzin uit en gelooft het zelf het hardst. Waarschijnlijk in combinatie met een drugs/drankprobleem.
Maargoed gelukkig is die partij is dus al een tijdje zo goed als doodgebloed. Kijk ik ben het ook niet eens met een Wilders, maar daarvan durf ik in ieder geval wel te beweren dat hij nog enigszins verstandige keuzes kan maken.
Verder heeft het niet zo veel zin om de uitslag te discussiëren. Het gaat er zoals gisteren al wel vaker gezegd in de media om wie zijn stemmers kan bewegen om te komen opdagen.
Dit soort opkomstpercentages zijn eigenlijk schrikbarend laag (44-46%). Dan helpt het natuurlijk ook al niet dat wij dit als een van de weinige landen op alleen deze donderdag houden. Het is dus eigenlijk alsof ze willen dat er weinig mensen komen stemmen.
Maargoed gelukkig is die partij is dus al een tijdje zo goed als doodgebloed. Kijk ik ben het ook niet eens met een Wilders, maar daarvan durf ik in ieder geval wel te beweren dat hij nog enigszins verstandige keuzes kan maken.
Verder heeft het niet zo veel zin om de uitslag te discussiëren. Het gaat er zoals gisteren al wel vaker gezegd in de media om wie zijn stemmers kan bewegen om te komen opdagen.
Dit soort opkomstpercentages zijn eigenlijk schrikbarend laag (44-46%). Dan helpt het natuurlijk ook al niet dat wij dit als een van de weinige landen op alleen deze donderdag houden. Het is dus eigenlijk alsof ze willen dat er weinig mensen komen stemmen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Helaas heeft hij daarmee wel aangewakkerd dat meerdere mensen daarin geloven. Kijk hier maar op het forum.thestudent schreef: ↑07 jun 2024 08:25 Baudet heeft op dit moment gewoon psyichiatrische hulp nodig. Die kraamt zo veel onzin uit en gelooft het zelf het hardst.
In Nederland stemmen we altijd op een doordeweekse dag, de woensdag. Dat is voor de EU niet anders. Er is alleen nu voor een donderdag gekozen, omdat de regels van de EU voorschrijven dat het van donderdag t/m zondag mag duren. Voorheen had je Groot-Brittanië ook op donderdag, maar die zijn er nu niet meer.thestudent schreef: ↑07 jun 2024 08:25 Dit soort opkomstpercentages zijn eigenlijk schrikbarend laag (44-46%). Dan helpt het natuurlijk ook al niet dat wij dit als een van de weinige landen op alleen deze donderdag houden. Het is dus eigenlijk alsof ze willen dat er weinig mensen komen stemmen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zegt ook wat over het niveau van de mensen. Denk dat het ook een stuk bewuste naiviteit is om vooral niet in de spiegel te hoeven kijken wat je zelf beter zou kunnen doen.JPAR schreef: ↑07 jun 2024 08:58Helaas heeft hij daarmee wel aangewakkerd dat meerdere mensen daarin geloven.thestudent schreef: ↑07 jun 2024 08:25 Baudet heeft op dit moment gewoon psyichiatrische hulp nodig. Die kraamt zo veel onzin uit en gelooft het zelf het hardst.
Maar kijk eens op de socials hoeveel mensen er momenteel vanalles roepen over weersbeinvloeding, cloudseeding, chemtrails en weet ik veel wat. Tenenkrommend.
Less is bore
hopjes schreef: ↑07 jun 2024 08:11 Ik ben tegen het oprukkende islam gezanik in mijn omgeving en daarom stem ik pvv.
Klein detail:
Ik vind niet dat je extreemrechts bent, maar dat je extreemrechts stemt (Had ik beter moeten formuleren in bovenstaande reactie!)
Ik vind dat nogal een verschil. Ik snap de angst/afkeer voor streng relieuze, intolerante waanbeelden.
Als ik dan de reactisch lees onder een artikel over het stelen en vernielen van pride- vlaggen in Eindhoven lees, vrees ik dat niet alleen de islam patent heeft op intolerantie. Ik denk zelfs dat die voor een groot deel uit (extreem)rechtse hoek komt.
Campagnolo Ultra Dork
IS als in "internationaal strafhof", valt wel mee toch?
Als iemand niet duidelijk is in wat hij met een afkorting bedoelt dan ga ik er niet vanuit dat hij de vriendelijkste variant bedoelt. Zeker gezien zijn opmerkingen over de gewone Palestijnen. Daarnaast is de afkorting voor het Internationale Strafhof ISH in het Nederlands.
Op pagina 549 had Lugosi het over IS in Den Haag. Nou hou ik ook niet zo van afkortingen. Ik ga er echter vanuit dat hij niet de Hofstadgroep bedoelt of dat er iets anders broeit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even iets luchtigers: https://www.rtl.nl/nieuws/opmerkelijk/a ... k-engeland
Zolang landen bestuurd worden door dit soort ambtenaren zie ik het voorlopig niet goed komen
Zolang landen bestuurd worden door dit soort ambtenaren zie ik het voorlopig niet goed komen
Less is bore