Je mag ervan uitgaan, maar je hebt dus nog niet gezien wat Lugosi allemaal schrijft over Palestijnen? Allemaal meelopers met Hamas? Wat er op de West Bank gebeurt, ach, wat maakt het? En wat zou ik met het Strafhof te maken hebben, terwijl ik wel iets vind en dat ook geschreven hebt van wat er in de Gaza gebeurt? Maar je mag het allemaal goedpraten hoor.
Politiek
Ik wil het zeker niet goedpraten. Ik denk alleen dat er een misverstand is, maar dat mag Lugosi zelf uitleggen.Jans schreef: ↑07 jun 2024 11:23Je mag ervan uitgaan, maar je hebt dus nog niet gezien wat Lugosi allemaal schrijft over Palestijnen? Allemaal meelopers met Hamas? Wat er op de West Bank gebeurt, ach, wat maakt het? En wat zou ik met het Strafhof te maken hebben, terwijl ik wel iets vind en dat ook geschreven hebt van wat er in de Gaza gebeurt? Maar je mag het allemaal goedpraten hoor.
De rest van zijn teksten ga ik zeker niet verdedigen of iets dergelijks.
-
- Forum-lid
Het was een grapje. Ik zou er niet te zwaar aan tillen, dat is slecht voor je rug.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze had ik nog niet gehoord.ColumsbusMJ schreef: ↑07 jun 2024 11:47 ..........Ik zou er niet te zwaar aan tillen, dat is slecht voor je rug.
Ga ik onthouden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dan maakt hij altijd grapjes? Ik houd niet van uitspraken, die, wanneer ze misplaatst zijn, plotseling een grapje genoemd worden. En over die rug zou ik me maar niet te druk maken.ColumsbusMJ schreef: ↑07 jun 2024 11:47 Het was een grapje. Ik zou er niet te zwaar aan tillen, dat is slecht voor je rug.
En verder gaat het prima met me hoor. Het zegt vooral iets over Lugosi.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Iemand die de beelden heeft gezien van Biden gisteren in Normandie..... Zou die serieus de presidentskandidaat gaat worden? Die moet bijna blij zijn als hij uberhaupt de verkiezingen haalt als je hem zo ziet
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
22% van de Fransen zijn ambtenaar, die moeten wel aan het werk worden gehouden;-)daniel1975 schreef: ↑07 jun 2024 11:20 Even iets luchtigers: https://www.rtl.nl/nieuws/opmerkelijk/a ... k-engeland
Zolang landen bestuurd worden door dit soort ambtenaren zie ik het voorlopig niet goed komen
Had ik gisteren hier gepost ,daniel1975 schreef: ↑07 jun 2024 12:31 Iemand die de beelden heeft gezien van Biden gisteren in Normandie..... Zou die serieus de presidentskandidaat gaat worden? Die moet bijna blij zijn als hij uberhaupt de verkiezingen haalt als je hem zo ziet
Dat kan inderdaad niet , echt onbegrijpelijk dat niemand bij de democraten niet ingrijpt.
Jij denkt en tikt met grote regelmaat over extreem rechts. Ik vind het vrij beperkt maar voel je vrij.Ernie C. schreef: ↑07 jun 2024 09:35hopjes schreef: ↑07 jun 2024 08:11 Ik ben tegen het oprukkende islam gezanik in mijn omgeving en daarom stem ik pvv.
Als mensen mij daarom extreem rechts vinden helemaal prima.
Ik kan me in real-life zowel zakelijk als prive dermate goed redden dat ik het niet nodig heb om anders denkenden te framen.
Klein detail:
Ik vind niet dat je extreemrechts bent, maar dat je extreemrechts stemt (Had ik beter moeten formuleren in bovenstaande reactie!)
Ik vind dat nogal een verschil. Ik snap de angst/afkeer voor streng relieuze, intolerante waanbeelden.
Als ik dan de reactisch lees onder een artikel over het stelen en vernielen van pride- vlaggen in Eindhoven lees, vrees ik dat niet alleen de islam patent heeft op intolerantie. Ik denk zelfs dat die voor een groot deel uit (extreem)rechtse hoek komt.
Mbt angst/afkeer... Bij mij is het inderdaad afkeer. Ik heb een afkeur van dat fanatieke islam gedrag en gedram wat al jarenlang steeds meer opkomt in Europa en goed gepraat blijft worden door vele medemensen.
Weet je wat ik angst vind?! Iemand die met oud&nieuw bij een groep mensen staat waaronder vele bekenden. Zich irriteert aan het vuurwerk maar daar niets van zegt... Vervolgens op een online fiets forum zijn beklag gaat doen dat het met name pvv en ook wat vvd stemmers waren die dat vuurwerk afsteken. Misschien is laf een beter woord!