Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een tiketje voor een xterra sprint triatlon in september te Italë.
De zoon had zich ingeschreven voor een xterra in Marokko, en deze ging dan op het allerlaatste moment niet door.
Maar, hij mocht ter compensatie gratis deelnemen aan het WK xterra in september.
Ik offerde me dan maar op om mee te gaan, en verleden week kregen we een mail dat er daags na het WK
op hetzelfde parcour een wedstrijd voor recreanten ingericht werd....
De zoon had zich ingeschreven voor een xterra in Marokko, en deze ging dan op het allerlaatste moment niet door.
Maar, hij mocht ter compensatie gratis deelnemen aan het WK xterra in september.
Ik offerde me dan maar op om mee te gaan, en verleden week kregen we een mail dat er daags na het WK
op hetzelfde parcour een wedstrijd voor recreanten ingericht werd....
Een nieuwe Assos Mille GT Summer GTS fietsbroek.
De laatste drie broeken waren van Castelli maar van de laatste ging de zeem redelijk snel stuk.
Dus nu maar eens een andere proberen.
En een paar Rogelli Solid handschoenen zonder padding.
De laatste drie broeken waren van Castelli maar van de laatste ging de zeem redelijk snel stuk.
Dus nu maar eens een andere proberen.
En een paar Rogelli Solid handschoenen zonder padding.
Assos tegenover Castelli is nogal een verschil, in prijs en kwaliteit. Voor de prijs van Assos koop je ook twee andere broeken. Maar zeker niet dat draagcomfort.
Dogma F
-
- Forum-lid
Is dat zoveel beter? Heb drie broeken van Castelli met een Progetto X2 Air zeem, bevalt mij wel goed. Ik hoor echter zoveel positieve verhalen over de Assos, dat ik er wellicht toch eens eentje moet proberen. Nog tips in deze?
Als die Castelli met een Progetto X2 Air zeem jouw goed bevallen wat verwacht jij dan meer van een Assos broek.?ColumsbusMJ schreef: ↑09 jun 2024 17:58 Is dat zoveel beter? Heb drie broeken van Castelli met een Progetto X2 Air zeem, bevalt mij wel goed. Ik hoor echter zoveel positieve verhalen over de Assos, dat ik er wellicht toch eens eentje moet proberen. Nog tips in deze?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Ja dat is een goede vraag. Soms weet je pas wat echt lekker is als je het ervaren hebt? Zalig zijn de onwetenden.
Joe Blow pomp (oude overleden, althans de manometer)
Rohloff kettingolie
nieuwe borsteltjes voor mijn Parktool kettingwasstraat
bandenwippers SKS
en om "gratis" verzending te krijgen:
schoenplaatjes Look Keo grijs
11 gelletjes SIS
Rohloff kettingolie
nieuwe borsteltjes voor mijn Parktool kettingwasstraat
bandenwippers SKS
en om "gratis" verzending te krijgen:
schoenplaatjes Look Keo grijs
11 gelletjes SIS
Als je tevreden bent over de broek(en) die je nu hebt: niet veranderen.ColumsbusMJ schreef: ↑09 jun 2024 17:58 Is dat zoveel beter? Heb drie broeken van Castelli met een Progetto X2 Air zeem, bevalt mij wel goed. Ik hoor echter zoveel positieve verhalen over de Assos, dat ik er wellicht toch eens eentje moet proberen. Nog tips in deze?
Ik heb verschillende broeken, Pearl Izumi, Castelli, Bornträger en Shimano en dat is allemaal hetzelfde laken een pak. Laatst een Assos gekocht, kost 2x een normale broek, maar het verschil is aanzienlijk door de dubbele zeem. Ik zou er graag nog 1 of 2 bij willen, maar wat een geld dan.....
Inmiddels zit ik met een hogere waarde aan fietskleding op de racer dan mijn trouwpak.....
Dogma F
Mijn Castelli broeken hadden dezelfde zeem, op zich nooit problemen mee gehad totdat de laatste redelijk snel begon te 'kruimelen'.ColumsbusMJ schreef: ↑09 jun 2024 17:58 Is dat zoveel beter? Heb drie broeken van Castelli met een Progetto X2 Air zeem, bevalt mij wel goed. Ik hoor echter zoveel positieve verhalen over de Assos, dat ik er wellicht toch eens eentje moet proberen. Nog tips in deze?
Gisteren voor het eerst met de Assos gefietst en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet kan zeggen of het beter is.
Ik voel wel dat het anders zit maar ik heb over het algemeen nooit zoveel last van mijn zitgedeelte.
Ik stap ook zo over op mijn andere fietsen waar ander soort zadels op zitten.
Maar misschien moet het eerst even 'inwerken'.
Een trouwpak doe je dan ook maar 1maal aan. Ik zou het niet meer dan logisch vinden om meer geld uit te geven aan fietskleding
Ik ben niet 100% overtuigd van mijn Assos Mille Gt c2 broek. De gripper vind ik iets te wijd (mag van mij een spannendere rekker in). De broek durft wat omhoog gaan waardoor de zeem minder strak gehouden wordt en deze soms wat dubbel plooit.
Ik heb een vrij gewone beenomtrek, zeker niet smal. Maat medium voor 1m80 en 72kg. Maat small zou dan weer te smal komen.
Dan had ik toch een small genomen voor de iets meer spannende rekker. Ik ben 1m79 en was ook 72Kg. Mijn Medium Assos was altijd net wat wijder dan de Gobik maat S wat echt een heerlijke broek is. Ik ben nu 68kg en nog steeds zit de Gobik broek goed.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
De small kreeg ik in de winkel niet aangetrokken, was bang de broek zelfs kapot te trekken. Dus vandaar de medium gekocht.
Gobik heb ik wel een small, die zit zeer strak, had daar liever een medium gehad maar die was er niet toen ik gobik broek kocht.
Gobik heb ik wel een small, die zit zeer strak, had daar liever een medium gehad maar die was er niet toen ik gobik broek kocht.