Aangezien het mij niet gelukt is om mijn vrouw te overtuigen om bij een echt goede fietsenmaken haar nieuwe fiets te halen en zij dus iets gescoord heeft bij Mantel (niks perse ten nadele van Mantel, ik kom er regelmatig. Maar niet voor een nieuwe racer) Zij heeft al jaren last van nek en schouders na een nare valpartij op de mountainbike met wat gebroken nekwervels tot gevolg.
Haar eerste racer kwam van mp omdat ze op dat moment even niet het bos in kon in wilde en dus wat op de weg moesten doen. Dit was een oud beessie en wat wat kunst en vliegwerk heeft ze het daar een paar jaar op uitgehouden.
Ze heeft dus nu bij Mantel een Scott Speedster 2023 gekocht (vooral omdat hij in haar optiek betaalbaar was en een kek kleurtje had

) Ze zit er ook niet echt verkeerd op en heeft zelf vorige week voor het eerst de 100 km gepasseerd in een rit. Maar niet zonder pijn. Eigenlijk begonnen nek en schouders al na ongeveer 30 km te protesteren en dat is niet meer opgehouden. Voor haar gevoel zit ze iets te gestrekt. Nu kan ik domweg beginnen met bijv een kortere stuurpen te monteren, of ik ga op zoek naar een goede bikefitter om eens te kijken of we het in 1 keer goed kunnen doen.
Dus als iemand hier een goed adres heeft in omgeving Veghel/Den Bosch houd ik me aanbevolen. Ik heb al gekeken wat er evt in de buurt zit, onder andere Bikefit Veghel, Cyclexperience Uden en evt Pedaalkracht Nijmegen. De laatste spreek me ws het meeste aan, maar de eerst volgende beschikbare datum is al ergens eind jan 2024. Dus als het ergens bij een goed adres iets sneller zou kunnen zou dat mooi zijn.
Bedankt alvast voor eventuele reactie's