derailleurpadrichter te leen
Goedemiddag,
Omdat ik vermoed dat mijn derailleurpad niet 100% recht staat (Sram Force AXS schakelt niet helemaal zoals het hoort) vroeg ik me af of er in de omgeving van Amsterdam/ Landsmeer iemand is die een derailleurpadrichter durft uit te lenen, of mij onder toezicht zou willen laten gebruiken.
Fietsenmakers hier in de omgeving staan niet echt te springen om dit klusje en om nou € 100 uit te geven voor een (hoop ik) eenmalig klusje vind ik ook wat overdreven.
Overigens, tips voor een goede fietsenmaker in Amsterdam en/of omgeving zijn ook welkom.
Alvast dank voor jullie reactie/ tips
Omdat ik vermoed dat mijn derailleurpad niet 100% recht staat (Sram Force AXS schakelt niet helemaal zoals het hoort) vroeg ik me af of er in de omgeving van Amsterdam/ Landsmeer iemand is die een derailleurpadrichter durft uit te lenen, of mij onder toezicht zou willen laten gebruiken.
Fietsenmakers hier in de omgeving staan niet echt te springen om dit klusje en om nou € 100 uit te geven voor een (hoop ik) eenmalig klusje vind ik ook wat overdreven.
Overigens, tips voor een goede fietsenmaker in Amsterdam en/of omgeving zijn ook welkom.
Alvast dank voor jullie reactie/ tips
Voor 3 tientjes koop je er zelf een, heb je je leven lang plezier van. Anders kan je Philippos even een bericht sturen? Castricum dichtbij genoeg?
Voor twee tientjes en 5 dagen wachten: https://nl.aliexpress.com/item/10050070 ... ry_from%3A
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Het is geen high-tec apparatuur, dus ik denk dat ik de gok ga wagen....Orlok schreef: ↑10 jun 2024 16:05 Voor twee tientjes en 5 dagen wachten: https://nl.aliexpress.com/item/10050070 ... ry_from%3A
Of de truuk met het voorwiel.
Vooral handig als het nodig is als je onderweg bent.
Vooral handig als het nodig is als je onderweg bent.
Yep
Maar als je onderweg geen extra achterwiel hebt klem je je voorwiel in het padoog.
Maar als je onderweg geen extra achterwiel hebt klem je je voorwiel in het padoog.