Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- Enzzo
- Forum-lid HC
Een buitje missen op de radar is niet altijd onschuldig….
De piloten verklaarden later dat het noodweer niet zichtbaar was op de weerradar.
De piloten verklaarden later dat het noodweer niet zichtbaar was op de weerradar.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Weerman -en vrouw zeiden hier ook dat we niet meer op zomers weer moeten rekenen in juni.daniel1975 schreef: ↑10 jun 2024 12:21Als je de luchtdrukpatronen ziet voor de komende 3 weken blijft het een wisselvallige stroming met temperaturen net onder normaal en dagelijks kans op neerslag. Tis echt ongelofelijk. Benieuwd of zo op 30 juni weer gaan vertellen dat juni record warm was
Ik vertrek 5 juli naar de Pyreneeën en een weekje Dordogne. Het is daar op dit moment identiek weer, enkel een graad of 5 warmer. Ik heb stilaan echt nood aan even warm weer, het mag dan nog met de occasionele bui zijn. Maar als dat er niet van komt, ga ik een héél lastige herfst en winter tegemoet.
Vanmorgen zeiknat op het werk aangekomen met een fikse tegenwind. Vergeten twee setjes mee te nemen, dus om 16u weer in halfnat tenuetje mogen kruipen.
#forfckssake
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je gaat je bijna zorgen maken of we wel zomer krijgen dit jaar. Stroming zit zo muurvast, tis maar de vraag wanneer die gaat veranderen. Een giga depressie zou de boel eens goed op moeten schudden.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Als we de depressies van iedereen in dit topic bundelen (inclusief mijzelf) dan komen een heel eind denk ik
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Dat kan er ook nog wel bij. Winter hebben we niet gehad, was een herfst.daniel1975 schreef: ↑10 jun 2024 22:27 Je gaat je bijna zorgen maken of we wel zomer krijgen dit jaar. Stroming zit zo muurvast, tis maar de vraag wanneer die gaat veranderen. Een giga depressie zou de boel eens goed op moeten schudden.
Lente hebben we ook niet gehad, ja 6 dagen ja.
Gisteren: heen, regen, terug regen. En niet zo'n beetje ook. Vandaag: heen, regen. En niet zo'n beetje ook, terug, vast nog meer regen. Man, man, man.
Mijn regbroek hield het aardig tegen, mijn jas gaf het op. Trui drijfnat, hangt nu op kantoor te drogen.
Mijn regbroek hield het aardig tegen, mijn jas gaf het op. Trui drijfnat, hangt nu op kantoor te drogen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
38mm hier gisteren.
Ben inmiddels snipsnotverkouden, gewoon beetje ziekig van. Dat kan er ook nog wel bij
Ben inmiddels snipsnotverkouden, gewoon beetje ziekig van. Dat kan er ook nog wel bij
Less is bore