daniel1975 schreef: ↑13 jun 2024 12:02
hopjes schreef: ↑13 jun 2024 11:15
Zo te lezen zijn er best veel forum leden die het absoluut niet zien zitten met dit beoogde kabinet.
Sorry Jan, maar mensen zoals PVV nu voordraagt zijn totaal geen mensen die er voor iedereen zijn. Dat zijn halve racisten. Ik vind het heel jammer dat de PVV zijn sociale plannen en gedachten (die eigenlijk best links zijn) volledig onzichtbaar maakt door deze figuren zo op het podium te heisen.
Van alle mooie praatjes vsn Wilders zie ik nu op dit moment niks terug.
Er moest een akkoord komen van 4 partijen, dan krijg je altijd een mix.
En ik meen wat ik zeg... De andere partijen hebben nu de kans om een fatsoenlijk alternatief geluid te laten horen tot de volgende verkiezingen. Maar wat een armzalige vertoning sinds verkiezingsuitslag. Totaal geen zelfreflectie, janken en wijzen ipv constructief richting toekomst.
Ik heb geen idee wat een halve racist is. Als je ziet waar oa hier op het forum afgelopen jaren de pvv stemmer voor uitgemaakt is doet het mij weinig meer.
Mooie praatjes worden al tijden lang gepropageerd door alle personen en partijen.
Waarom mocht Plasterk geen minister president worden?! Dat ligt toch echt niet aan Wilders/pvv. Teveel in moeten leveren bij de andere partijen.
De pvv is overigens ook totaal niet mijn partij. Maar wel de enige partij die in mijn ogen de grootste actuele problemen durven te benoemen. En ik kijk met enige regelmaat over de grens en daardoor word mijn keuze extra bevestigd. (Oa Duitsland /Zweden /Frankrijk /Engeland)
Als er nu nieuwe verkiezingen komen zal de pvv dan meer or minder stemmen krijgen?! Ik denk veel meer... Er is namelijk weinig alternatief voor de nuchtere middenklasse. Sommige noemen dat beperkt of visieloos, ik vind het tekenend dat deze stemmers over hun pvv-aversie heen stappen en gewoon erop stemmen. Zowel in mijn prive als zakelijke kringen kom ik dit tegen, jij weet in welke totaal tegenstrijdige kringen ik verkeer
.