Laat ik mij hier ook eens melden!
Al jaren spookt een titanium frame door mijn hoofd, maar dan moest het wel een aanvulling zijn op mijn bestaande fietsen. Het is een Nordest Kutxo ti geworden. Een ‘adventure gravelbike’ of ‘monstercrosser’.
- Nordest Kutxo ti maat m
- Sram Apex/Xo1 axs mullet groepset met Rotor crank
- 34/10-52 verzet
- Rad15 wielen met 29x2.25 Thunderburts
- Mix van afmontage (tnx Campayolo)
- Brooks b17 ti zadel
- 3x Wolftooth Morse bidonhouders
Rijklaar voor nu in 9,4 kg.
Afb van Nordest zelf.
Titanium fietsen
Ook ik mag mezelf wel weer eens op een nieuwe fiets tracteren en ik denk aan titanium omdat ik het heel mooi vind. Fiets zal met name voor de lange afstanden en in de herfst/winter worden gebruikt, dus een beetje comfortabele zit is wel gewenst (rijd nu endurance). Klimmen in de Benelux moet je er ook wel mee kunnen, voor het hooggebergte heb ik de Wilier.
Vanwege mijn beperkte technische en autorijvaardigheden zoek ik graag een dealer in de buurt (Den Haag), maar dan kom ik uit op drie merken: J.Guilem, Litespeed en Van Nicholas, mis ik een dealer in de buurt die nog een ander merk verkoopt ? En wat denken jullie dat kwalitatief het verschil is tussen deze drie ?
Vanwege mijn beperkte technische en autorijvaardigheden zoek ik graag een dealer in de buurt (Den Haag), maar dan kom ik uit op drie merken: J.Guilem, Litespeed en Van Nicholas, mis ik een dealer in de buurt die nog een ander merk verkoopt ? En wat denken jullie dat kwalitatief het verschil is tussen deze drie ?
-
- Forum-lid
Zeer aan te raden raas bikes.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Nice! en alle kabels lekker buitenom! ik hou er van!jwkeij schreef: ↑15 jun 2024 14:58 Laat ik mij hier ook eens melden!
Al jaren spookt een titanium frame door mijn hoofd, maar dan moest het wel een aanvulling zijn op mijn bestaande fietsen. Het is een Nordest Kutxo ti geworden. Een ‘adventure gravelbike’ of ‘monstercrosser’.
- Nordest Kutxo ti maat m
- Sram Apex/Xo1 axs mullet groepset met Rotor crank
- 34/10-52 verzet
- Rad15 wielen met 29x2.25 Thunderburts
- Mix van afmontage (tnx Campayolo)
- Brooks b17 ti zadel
- 3x Wolftooth Morse bidonhouders
Rijklaar voor nu in 9,4 kg.
Afb van Nordest zelf.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE