En spotgoedkoop. Voor die paar euro ga ik geen risico nemen dat ik onbewust ergens kom waar ik een boete kan krijgen.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind altijd het eerste poortje in het nieuwe jaar ff spannend, daarna doet ie het altijd. Nooit storing gehad.
Less is bore
Het hangt er ook van af waar je de badge hangt. In de handleiding staat duidelijk dat je ze in de zwarte stippelzone rond de achteruitkijkspiegel moet hangen, omdat dat daar geen verwarmingsdraadjes in de ruit zitten.daniel1975 schreef: ↑16 jun 2024 11:58Ik vind altijd het eerste poortje in het nieuwe jaar ff spannend, daarna doet ie het altijd. Nooit storing gehad.
Dat zal je tegenvallen. Er komen steeds meer weggedeelten zonder poortjes. Maar je moet wel betalen. Via internet, betaalautomaten bij parkeerplaatsen, of met badge. Heel onoverzichtelijk. Voorlopig omgeving Parijs en wat naar het westen.Slowracer schreef: ↑16 jun 2024 10:56Bij Fulli (Fulli Nomade, https://www.fulli.com/nl/fulli-nomade) zijn ze momenteel gratis, ook eerste 12 maaanden gebruik (buiten daadwerkelijke tolkosten). Binnen enkele dagen in huis.
Ik ken dat gevoel (rij er al >15 jaar mee), maar sinds het voor buitenlanders mogelijk is om er 1 aan te schaffen zie je het wel langzaamaan toenemen. Nog even en je kan straks beter contant bij een medewerker betalen.daniel1975 schreef: ↑16 jun 2024 08:08
Jammer dat mensen nu ook zo’n tag kopen, rij al vele jaren met veel plezier langs de tolfiles
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ook als je een badge hebt? Nee toch?
Ik ben anti verwarmde voorruiten. Die draadjes irriteren mij. Dus waarschijnlijk daarom nooit problemen.
Enne gefeliciteerd Crimby!!
Ik ben anti verwarmde voorruiten. Die draadjes irriteren mij. Dus waarschijnlijk daarom nooit problemen.
Less is bore
Daniel1975, ik had de badge al genoemd.daniel1975 schreef: ↑16 jun 2024 13:26 Ook als je een badge hebt? Nee toch?