Zou elke D66-er, PvdA-er, GL-er, VVD-er of BBB-er het 100% eens zijn met het gehele programma? Agema heeft in elk geval jarenlang laten zien dat ze goed ingelezen is in zorgvraagstukken en heeft voor zover ik weet geen extremitische uitspraken gedaan.
Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Dat geld ook voor linkse partijen,…
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alle van oudsher PvdA-ers zijn ook heel blij met de samenwerking met GL
Ik snap je punt wel, PVV is veel en veel te veel een eenmanszaak met meelopers, maar om dan alle individueen maar af te schieten gaat mij een beetje te ver.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://nos.nl/artikel/2524972-kamervoo ... ijverleden
Eigen mening wordt niet gewaardeerd Bosma heeft prima het recht om persoonlijk van mening te zijn dat excuses anno nu totaal onnozel zijn voor zaken die 300jr geleden zijn gebeurd. En ook dat het excuus selectief is, want als je de laatste 2.000 jaar er op na slaat kan bijna de hele wereld wel excuses maken aan de hele wereld. Slavernij was doodnormaal, ook Afrikaanse stammen onderling.
Er bij stilstaan en het nooit meer laten gebeuren is natuurlijk iets heel anders en imho vanzelfsprekend.
Eigen mening wordt niet gewaardeerd Bosma heeft prima het recht om persoonlijk van mening te zijn dat excuses anno nu totaal onnozel zijn voor zaken die 300jr geleden zijn gebeurd. En ook dat het excuus selectief is, want als je de laatste 2.000 jaar er op na slaat kan bijna de hele wereld wel excuses maken aan de hele wereld. Slavernij was doodnormaal, ook Afrikaanse stammen onderling.
Er bij stilstaan en het nooit meer laten gebeuren is natuurlijk iets heel anders en imho vanzelfsprekend.
Less is bore
Ja en nee, het is toch ook hèt feestje van woke-Amsterdam en dan snap ik goed dat ze hem daar niet bij vinden passen.
We gaan ook Marianne Thieme niet uitnodigen om symbolisch de eerste Cobra richting een labradoodle te gooien om oud en nieuw af te trappen in één of andere volkswijk.
We gaan ook Marianne Thieme niet uitnodigen om symbolisch de eerste Cobra richting een labradoodle te gooien om oud en nieuw af te trappen in één of andere volkswijk.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 17 jun 2024 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Ja inderdaad erg moedig, laten ze meteen zien hoever ze staan van de gewone man en met hun vette salarissen zich een weg kopen uit de ellende die de doorsnee stemmer van RN gewoon moet ondergaan. Echte helden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Door het minder woke te maken zou het wellicht aan draagvlak winnen
Bosma is kamervoorzitter en dat doet hij gewoon goed. Daar is links en rechts het over eens. Doet het stuk beter dan Sophie H. Lang leve de democratie, dat geldt ook voor links, dus toevallig heeft de voorzitter nu een rechts signatuur. Misschien is hij wel prima in staat om een goede verbindende toespraak te houden.
Ik ben een beetje moe van dat gejengel van links over dat “extreem of radicaal” rechts. Recht je rug, doe het beter en win de volgende verkiezingen. Ik ben ook niet blij met het aanstaande rariteitenkabinet, maar we zullen het er mee moeten doen.
Less is bore
Dus als je een flink salaris verdiend, mag je niet meer zeuren? Dat lijkt wel links .
Allemaal jongens die zijn opgegroeid in achterbuurten, die weten echt wel wat het is om in armoede te leven en hoe discriminatie voelt. Ik vind het inderdaad moedig ze tegen de stroom in roeien om het voor anderen op te nemen.
Campagnolo Ultra Dork
Het had in ieder geval gescheeld als ze dit achter gesloten deuren besproken hadden. Het is nogal kinderachtig om het via de media te spelen en bovendien heb je dan altijd alleen maar verlizers, wat de keuze ook wordt.daniel1975 schreef: ↑17 jun 2024 18:10Door het minder woke te maken zou het wellicht aan draagvlak winnen
Bosma is kamervoorzitter en dat doet hij gewoon goed. Daar is links en rechts het over eens. Doet het stuk beter dan Sophie H. Lang leve de democratie, dat geldt ook voor links, dus toevallig heeft de voorzitter nu een rechts signatuur. Misschien is hij wel prima in staat om een goede verbindende toespraak te houden.
Ik ben een beetje moe van dat gejengel van links over dat “extreem of radicaal” rechts. Recht je rug, doe het beter en win de volgende verkiezingen. Ik ben ook niet blij met het aanstaande rariteitenkabinet, maar we zullen het er mee moeten doen.
Campagnolo Ultra Dork
https://x.com/Raounakk/status/1802813335802433559
Geef het nog een tijdje en zelfs Halsema gaat PVV stemmen,
Geef het nog een tijdje en zelfs Halsema gaat PVV stemmen,