Dat hadden we natuurlijk vanaf de afspraak moeten doen, maar beter laat dan nooit.
De financiële ondersteuning aan Oekraïne staat wel los van de 2% ( indirect wel , wat we weggeven moet natuurlijk weer worden aangevuld)
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat hadden we natuurlijk vanaf de afspraak moeten doen, maar beter laat dan nooit.
Comet had nooit die kans moeten krijgen, puur egoistisch winstbejag.JPAR schreef: ↑19 jun 2024 08:43 Ik hoop dat de politiek eindelijk de zorg in Nederland eens onder de loep neemt en ervoor gaat zorgen dat het voor iedereen weer toegankelijk wordt en het niet gaat om snel geld te verdienen. Daar is zorg niet voor bedoeld. https://www.ad.nl/binnenland/zorgverzek ... ~ae60edb6/
Ja sorry hoor Nico maar iemand die mij zoals hierboven geschreven benadert kan ik onmogelijk serieus nemen.NicoNB schreef: ↑19 jun 2024 07:53 Ha die enzzo
Heb je al een antwoord kunnen formuleren op mijn laatste vraag aan jou, een vraag om toelichting te geven op jouw theorie, iets over toetsenborden?
En democratie is duidelijk ook niet jouw ding, zeker niet nu stemmers bij elke verkiezingen voor een richting stemmen die jou niet bevalt.
Begin je al een fan van Poetin te worden, net als Baudet, of heb je nog wat tijd nodig?
Basis tandarts:controle bij mondhygiënist.JPAR schreef: ↑19 jun 2024 08:43 Ik hoop dat de politiek eindelijk de zorg in Nederland eens onder de loep neemt en ervoor gaat zorgen dat het voor iedereen weer toegankelijk wordt en het niet gaat om snel geld te verdienen. Daar is zorg niet voor bedoeld. https://www.ad.nl/binnenland/zorgverzek ... ~ae60edb6/
Enzzo schreef: ↑19 jun 2024 01:56 Faber blijft onder vuur liggen (gelukkig)
Wat deze vrouw allemaal niet uitgespuugd heeft aan walgelijke uitspraken is echt onwerkelijk:
Omvolking/Umvolkung
Gelukzoekers
En
Islam als verwerpelijke ideologie
Iets genuanceerder en dan is dit helemaal juist.
Het was geen 14 dagen, maar 12 jaar geleden moest ik ook al 8 dagen wachten voordat breuk in schouderkop geopereerd werd. Jammer dat het ook nog meer dan een breuk was, maar dat is een ander verhaal.daniel1975 schreef: ↑19 jun 2024 10:20Comet had nooit die kans moeten krijgen, puur egoistisch winstbejag.JPAR schreef: ↑19 jun 2024 08:43 Ik hoop dat de politiek eindelijk de zorg in Nederland eens onder de loep neemt en ervoor gaat zorgen dat het voor iedereen weer toegankelijk wordt en het niet gaat om snel geld te verdienen. Daar is zorg niet voor bedoeld. https://www.ad.nl/binnenland/zorgverzek ... ~ae60edb6/
Collega brak vorige week haar scheenbeen. Moet 14 dg (!!!) wachten voordat ze geopereerd kan worden, fitte meid van 27. Echt absurd, dit soort wachtlijsten voor basis ingrepen.
Onze tandarts heeft een mondhygieniste in dienst en is niet te beroerd om het zelf af en toe ook te doen. En zeker niet tegen dat tarief.nijkie schreef: ↑19 jun 2024 13:04Basis tandarts:controle bij mondhygiënist.JPAR schreef: ↑19 jun 2024 08:43 Ik hoop dat de politiek eindelijk de zorg in Nederland eens onder de loep neemt en ervoor gaat zorgen dat het voor iedereen weer toegankelijk wordt en het niet gaat om snel geld te verdienen. Daar is zorg niet voor bedoeld. https://www.ad.nl/binnenland/zorgverzek ... ~ae60edb6/
Betekent in de moel kijken,halen ze iets tandsteen weg,tandvlees nakijken en effe polijsten 30min á €104,75 indien je niet bijverzekerd bent.
Dan reken ik even snel.
&x per dag €836,- x5 dgn €4180,- x4 weken €16.720.
Wat verdiend een mondhygiënist bruto €4000,00. Dan blijft er toch aardig wat over waar nog kosten vanaf moeten.
Rijzen die kosten ook niet de pan uit doordat "we" steeds meer eisen? Daarnaast moet er veel zorg verleend aan ouderen die vanuit een bejaarden/verzorgingshuis niet naar het ziekenhuis gebracht hadden hoeven worden. Het is echt niet alleen een Nederlands probleem. In Frankrijk kunnen ze er ook over meepraten. Ook in flink wat gebieden geen huisarts en tandarts te vinden.marsman schreef: ↑19 jun 2024 14:02 Sneller geholpen willen worden betekent akkoord gaan met een fors hogere zorgpremie. En dat wil ook niemand. Het piept en kraakt. En het wordt denk ik niet beter. De vergrijzing begint, kosten reizen de pan uit. Heb wat zusters in de familie, veel stoppen vanwege de werkdruk, salarissen en algehele misere qua werksfeer. Dat helpt ook niet...
Sorry, ik ga het veranderen.ColumsbusMJ schreef: ↑19 jun 2024 15:02 De pan uit reizen. Voor als een uitstapje buiten de keuken te duur wordt.