Ik heb de nieuwe slr echt vervloekt op fiets vakantie.breedtegelijkmaar dan met sleuf en korter. Het afstellen ook alle kanten opgegaan, tip naar onder dan weer vlak of naar voor of naar achter
De terug op de vorige slr zonder fancy gleuf of stompje was echt een verademing, ik hoop dat ze nog even door blijven gaan met de klassieke slr
Selle italia slr
Flite1990
Bontrager serano
Scoop Shallow
Fizik aliante
Ze zijn allemaal rond en een klein opstaandkantje aan de achterzijde.
Die nieuwe slr leek dag ook te hebben maar ik kon er niet mee uit
Selle Italia zadel
-
- Forum-lid
Was op de melding dat de flite op dat moment beter was dan de SLR (van Daniel1975)
Had niet gezien dat er nog een pagina was en quote normaal niet als ik meteen eronder kan antwoorden/vragen
Ben namelijk aan het zien naar de slr boost superflow
Had niet gezien dat er nog een pagina was en quote normaal niet als ik meteen eronder kan antwoorden/vragen
Ben namelijk aan het zien naar de slr boost superflow
Heb er nu bijna 2000km mee gefietst en ben er best wel blij mee.
Afgelopen weekend 220km en helemaal prima.
Zou voor mij misschien nog iets kunnen beter zijn als de bovenkant wat gladder zou zijn.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Het nog beter als er geen gel inzit…
(Met een goeie zeem is gel m.i. niet nodig; heb twee keer de fout gemaakt om een zadel-met-gel te kopen: beide keren zadelpijn na 2 uur…)
(Met een goeie zeem is gel m.i. niet nodig; heb twee keer de fout gemaakt om een zadel-met-gel te kopen: beide keren zadelpijn na 2 uur…)
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
-
- Forum-lid
Natuurlijk is zadelcomfort persoonlijk, maar toch: ik ben de SLR L1 aan het proberen, ben er nog niet 100% uit. Inderdaad had het zadeldekje voor mij iets minder stroef gemogen. Ik verwacht wel dat dat door gebruik wat gladder zal worden.
-
- Forum-lid
En nou ook de Sella Italia Flite L1 aan het testen. Lijkt me iets minder te “passen”, maar nog te vroeg voor coclusies. Dat heeft bij mij wel paar honderd kilometers nodig.