Tour 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40090
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Whahah, dat is tot Plan Lachat gewoon 7-8%. Heeeeeel vals plat
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 190
- Lid geworden op: 15 mei 2021 22:42
2019 exact zelfde aankomst. toen wat verder in de Tour met Alaphilippe (toen) nog in het geel.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13735
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Ik vind ook dat het moet kunnen, als de organisatie maar wat maatregelen treft.
Zolang we sprinten in deze vorm toestaan moeten we echt niet zeuren
Zolang we sprinten in deze vorm toestaan moeten we echt niet zeuren
Ze rijden toch overal de berg af? Ze zetten toch echt nergens de tijd stil in een afdaling? Er zijn toch nergens geneutraliseerde stukken?
Dan waarom nu ineens wel?
In het verleden was er ook een aankomst na de afdaling van de Bonette. En ook de Joux Plane, en dat is een zeer technische. Beetje gezeur hoor, dat de Galibier dan plots gevaarlijk zou zijn of zo.
Dan waarom nu ineens wel?
In het verleden was er ook een aankomst na de afdaling van de Bonette. En ook de Joux Plane, en dat is een zeer technische. Beetje gezeur hoor, dat de Galibier dan plots gevaarlijk zou zijn of zo.
Live fast; die young. mijn blog
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Gerrie Knetemann zou het “gluiperig valsplat” noemendaniel1975 schreef: ↑26 jun 2024 21:29 Whahah, dat is tot Plan Lachat gewoon 7-8%. Heeeeeel vals plat
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Mwoa als onder aan de finish ligt worden er mogelijk andere risico’s genomen dan wanneer er nog een slotklim volgt. Eerste 8 km vanaf top Galibier wil je op aantal punten geen bocht missen. Maar goed, uiteindelijk kan iedereen zn remmen dichtknijpen.