Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sowiso Lieke Klaver vanavond in de 400m finale….
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja veel mooiere sport maar lastig te ontvangen hier.
Ik ga vanavond aan de slag met kruiden die gedroogd en verwerkt moeten worden, geen tv dus.
Ik ga vanavond aan de slag met kruiden die gedroogd en verwerkt moeten worden, geen tv dus.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Breukink zal nooit de gebiedende wijs gebruiken, want die past niet bij een vriendelijke persoonlijkheid.
-
- Forum-lid
Team T-Rex. Mijn hemel wat is die Joris van den Berg trots op de door hem bedachte term voor UAE.
-
- Forum-lid
Het is nog maar een voorstel, hè!ColumsbusMJ schreef: ↑29 jun 2024 16:41 Team T-Rex. Mijn hemel wat is die Joris van den Berg trots op de door hem bedachte term voor UAE.
Lekker op de belg gekeken
Reactie Clement op deze rit en overwinning Bardet is slechter, dan slecht. Totaal ongepast. Wat mij betreft meteen van de zender halen.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoezo? Mag een commentator niet zijn mening geven? Ik heb de eerste minuten na de finish gehoord en daar hoorde ik weinig verkeerds. Ik heb ook een hekel aan dit soort laffe finishes.
Less is bore
-
- Forum-lid
Geel voor Bardet geeft toch meer uitstraling dan geel voor vdBroek hoezeer deze laatste het ook verdiende. Is bovendien zijn laatste koersjaar en een eeuwige droom die uitkomt. Ik kan er mee leven.
Bardet is kopman VDB2 is knecht en zo te zien en horen aan de blije reactie van VDB2 was die rol ook heel duidelijk.daniel1975 schreef: ↑29 jun 2024 20:18 Hoezo? Mag een commentator niet zijn mening geven? Ik heb de eerste minuten na de finish gehoord en daar hoorde ik weinig verkeerds. Ik heb ook een hekel aan dit soort laffe finishes.
We gaan een massasprint toch ook geen laffe finish noemen omdat de leadout zich opoffert?
Ik vond het één van de mooiere etappes van de laatste jaren. Dat hoeft een commentator niet te gaan proberen te vergallen om hij zelf door een oranje bril kijkt.
Campagnolo Ultra Dork