Politiek
Wilders op Yesilgoz en Schoof. Lekker dan. Goed begin
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wilders laat zich echt van zijn slechtste kant zien zo. Had ik nu niet verwacht.
Less is bore
Agema die vanuit het vak met bewindslieden gaat zitten twitteren. Hoe gek wil je het hebben?
Baudet die vervolgens aangeeft het kwalijk te vinden dat er binnen de Tweede kamer ruimte wordt geboden aan een complottheorieën.
Dat is politiek die hij diepste verafschuwt. Is het zelfspot of toch weer waspoeder?
https://www.telegraaf.nl/video/89555745 ... cht-smerig
Dat is politiek die hij diepste verafschuwt. Is het zelfspot of toch weer waspoeder?
https://www.telegraaf.nl/video/89555745 ... cht-smerig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Baudet moet je gewoon negeren.
Als Geert&co zo doorgaan lijkt mij dat ook verstandig om die ook maar te negeren.
Als Geert&co zo doorgaan lijkt mij dat ook verstandig om die ook maar te negeren.
Less is bore
ja, die ijskast waar alles in zit, blijkt geen permafrost. Hoogstens een koelkast, zodat het langer houdbaar blijft.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt hilarisch!! Als het niet zo in en in triest zou zijn
Het opperhoofd met zijn mislukte indianentooi staat blèrend te verkondigen dat er geen racisme in zijn partij is. Terwijl op hetzelfde moment de vicepremier -uit diezelfde partij- een zuiver racistisch tweetje re-tweet.
Een premier die nul komma nul gezag heeft en al helemaal geen grip op het zooitje ongeregeld wat zich kabinet mag noemen.
Een PVV leider die zijn premier publiekelijk (via X) afvalt.
En verder een totaal inhoudsloos debat (of ja debat?)
En dan de meest geweldige opmerking van Schoof: “dit kabinet is geen kleuterklas hé”
Nee hoor! Echt een heel volwassen clubje dat kabinet
Ik geef het een maand of twee na zomerreces
Het opperhoofd met zijn mislukte indianentooi staat blèrend te verkondigen dat er geen racisme in zijn partij is. Terwijl op hetzelfde moment de vicepremier -uit diezelfde partij- een zuiver racistisch tweetje re-tweet.
Een premier die nul komma nul gezag heeft en al helemaal geen grip op het zooitje ongeregeld wat zich kabinet mag noemen.
Een PVV leider die zijn premier publiekelijk (via X) afvalt.
En verder een totaal inhoudsloos debat (of ja debat?)
En dan de meest geweldige opmerking van Schoof: “dit kabinet is geen kleuterklas hé”
Nee hoor! Echt een heel volwassen clubje dat kabinet
Ik geef het een maand of twee na zomerreces
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vlak ook de oppositie niet uit; daar komt ook akelig weinig inhoudelijks uit.
Less is bore
Weinig inhoudelijk of grof, daar zit wel een wereld van verschil.daniel1975 schreef: ↑04 jul 2024 22:50 Vlak ook de oppositie niet uit; daar komt ook akelig weinig inhoudelijks uit.