Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

Mister Pancake gravel en race - 21 september 2024 i.s.m. Rings Goirle

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1122
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 02 jul 2024 11:22

Hola, 21 september organiseer ik een toertocht om zoveel mogelijk in te zamelen voor War Child Nederland, hiervoor heb ik de handen ineengeslagen met m'n wielervereniging Gaul!, Rings Goirle en De Buitenman in Lage Mierde. Het is natuurlijk een soort van "reclame voor jezelf", dus ik hoop dat het is toegelaten om hier te posten ;)

Je kunt inschrijven voor ofwel een gravel rit ofwel een wegrit van zo'n 120 km. Inschrijving bedraagt €19 voor de Early Bird, daarna €22. Wat je hiervoor mag verwachten; een hele mooie route door de omgeving, start en finish bij Rings Goirle, huisgemaakte Pannenkoek met 2 heerlijke koffietjes, thee of fris op het mooie gezellige terras of binnen bij Herberg De Buitenman en je doet hiermee een mooie donatie aan War Child Nederland, waar ze het momenteel meer dan ooit kunnen gebruiken.

Het aantal deelnemers is beperkt tot 300 vanwege de keuze voor een uitgebreide koffiestop bij De Buitenman (kwaliteit boven kwantiteit), dus wees op tijd als je mee wilt doen. Tegen september gaan we, na al het natte weer, een schitterende nazomer en herfst tegemoet, dus hier wil je bij zijn :D

Hopelijk ontmoet ik veel forumleden, ontdekken mensen uit de regio een aantal nieuwe mooie paden en wegen en zien mensen van buiten de regio hoe mooi het hier is!

https://misterpancake.cc/
Laatst gewijzigd door serbak op 05 jul 2024 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1122
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 05 jul 2024 09:17

Afbeelding

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1122
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 20 aug 2024 16:07

Up-je ter herinnering :D

Plaats reactie