De Olympisch kampioen maakt geen kans?JPAR schreef: ↑05 jul 2024 12:24Van Aert, Kung?daniel1975 schreef: ↑05 jul 2024 11:37Day gezegd hebbende:
Vanmiddag 1 Remco, 2 Pogi, 3 Vinnie?
Pogi nog steeds in het geel.
Tour 2024
Roglic lijkt me op dit parcours een heel pak beter dan Vinnie.
Voor de liefhebbers, ik ben in om 16:15 te horen in de Tourquiz op radio 1
Voor de liefhebbers, ik ben in om 16:15 te horen in de Tourquiz op radio 1
Zeker. Vergat ik helemaal.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Blij dat Philipsen toch eens op zijn plaats gezet wordt (figuurlijk dan). Ik denk dat dit hem wel wakker heeft gemaakt.
Om bij de Belgen te blijven: ik hoop eigenlijk dat Remco niet al te dicht nadert op Pogi. Op dit moment rijdt hij sterk, ook omdat hij het zo aanvoelt dat niet hij (een deel van) het gewicht van de koers moet dragen - dat bespaart hem veel mentale energie. Volgens mij is een status quo na de TT de beste garantie op een goed eindklassement voor REV.
Om bij de Belgen te blijven: ik hoop eigenlijk dat Remco niet al te dicht nadert op Pogi. Op dit moment rijdt hij sterk, ook omdat hij het zo aanvoelt dat niet hij (een deel van) het gewicht van de koers moet dragen - dat bespaart hem veel mentale energie. Volgens mij is een status quo na de TT de beste garantie op een goed eindklassement voor REV.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hoe zit het nu met de 3km regel?
Die was 5km geworden toch?
Maar gister bij de NOS had men het steeds over het 4km punt..
Is dit een regel die niet vastligt en elke etappe anders kan zijn?
Die was 5km geworden toch?
Maar gister bij de NOS had men het steeds over het 4km punt..
Is dit een regel die niet vastligt en elke etappe anders kan zijn?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid HC
Vandaag gaan we zien hoe goed vinnie is. Ik denk dat ie zomaar 2 minuten kan verliezen op pogi en ev.
We gaan hetvzien hij kan verrassen.
VA kan dit niet mannen?? ik zie eerder een echte sterke/zware renner winnen zoals dus VA
We gaan hetvzien hij kan verrassen.
VA kan dit niet mannen?? ik zie eerder een echte sterke/zware renner winnen zoals dus VA
-
- Forum-lid
Koffiedikverheerlijking. Ik heb er niets mee.
-
- Forum-lid
Ik hoop van harte op een tijdrit van Vinnie zoals vorig jaar. Verwacht echter dat RE deze rit gaat winnen. In ieder geval weer een spannende middag voor de boeg.
Onder de juiste druk krijg je prima espresso...