Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4573
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 05 jul 2024 22:06

Gastheerg schreef: 05 jul 2024 21:52 Met mn lief middagje op pad en mocht ik voor mn verjaardag fietsschoenen, een broek en een shirt uitzoeken.
Het werden zelfs twee shirts.
Loop ik nog even langs de fietsen.
Sta ik bij een gravelbike en zeg ik tegen mn lief: "als ik toch nog eens een gravelbike koop is dit hem wel"
Zij: "is de kleur goed?"
Ik: "ja"
Zij: "de juiste spulletjes?"
Ik: "ja!"
Zij: "is de maat goed?"
Ik: "nok cm te kort maar verder zo te zien ok"
Zij: "Dan koop je hem toch"
Ik: " ik heb al een huis met fietsen"
Zij: "je vindt het toch leuk?"

...........
Ik zag op de Maratona markt wel een hele mooie Pinarello met Super Record, in een hele mooie kleur. Misschien moet ik die eens aan mijn vrouw laten zien.

Maar zonder gekheid, wat een top vrouw heb je dan.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6549
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 05 jul 2024 22:20

Zeker. Echt top vind ik dat ze een paar keer per jaar de auto rijdt tijdens mijn fiets avonturen. Zoals met Parijs-Roubaix en een aantal cols per jaar.

Het gesprek eindigde met haar opmerking: "hoe sneller je hem koopt hoe langer je er plezier van hebt"

Toch laten staan. Ik heb het hardstikke goed en met nog een fiets wordt ik niet nog gelukkiger.
Morgen feestje voor mn schoonzoon organiseren. wordt ik echt gelukkig van. Komen bekende en nieuwe mensen. Samen met mn dochter koken. Kan geen nieuwe fiets tegenop.

glutendokter
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 17 sep 2021 09:19
Locatie: groningen

glutendokter 06 jul 2024 01:54

Gastheerg schreef: 05 jul 2024 21:52 Met mn lief middagje op pad en mocht ik voor mn verjaardag fietsschoenen, een broek en een shirt uitzoeken.
Het werden zelfs twee shirts.
Loop ik nog even langs de fietsen.
Sta ik bij een gravelbike en zeg ik tegen mn lief: "als ik toch nog eens een gravelbike koop is dit hem wel"
Zij: "is de kleur goed?"
Ik: "ja"
Zij: "de juiste spulletjes?"
Ik: "ja!"
Zij: "is de maat goed?"
Ik: "nok cm te kort maar verder zo te zien ok"
Zij: "Dan koop je hem toch"
Ik: " ik heb al een huis met fietsen"
Zij: "je vindt het toch leuk?"
Gastheerg schreef: 05 jul 2024 22:20 Zeker. Echt top vind ik dat ze een paar keer per jaar de auto rijdt tijdens mijn fiets avonturen. Zoals met Parijs-Roubaix en een aantal cols per jaar.

Het gesprek eindigde met haar opmerking: "hoe sneller je hem koopt hoe langer je er plezier van hebt"

Toch laten staan. Ik heb het hardstikke goed en met nog een fiets wordt ik niet nog gelukkiger.
Morgen feestje voor mn schoonzoon organiseren. wordt ik echt gelukkig van. Komen bekende en nieuwe mensen. Samen met mn dochter koken. Kan geen nieuwe fiets tegenop.
Dit klinkt heel bekend in de oren

Vindt je hem mooi? je leeft maar 1 keer

En dan ga je zelf even nadenken en doe je het toch niet , volgens mij doen ze dit expres.
Zo heb ik afgelopen week een andere boot laten staan. :lol:
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt. :D

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4315
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 06 jul 2024 10:13

Ik heb de knoop doorgehakt voor een Garmin Edge 1040, en deze donderdag ontvangen. M’n Edge 1030plus had ik netjes kunnen verkopen.
De 1e indruk van de 1040 bij de 1e rit gisteren was positief. Hij is duidelijk sneller, scherm oogt mooier. 1e kennismaking met de vernieuwde Climb pro ook 👍
Vooralsnog blij mee!

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5188
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 06 jul 2024 10:37

glutendokter schreef: 06 jul 2024 01:54
Gastheerg schreef: 05 jul 2024 21:52 Met mn lief middagje op pad en mocht ik voor mn verjaardag fietsschoenen, een broek en een shirt uitzoeken.
Het werden zelfs twee shirts.
Loop ik nog even langs de fietsen.
Sta ik bij een gravelbike en zeg ik tegen mn lief: "als ik toch nog eens een gravelbike koop is dit hem wel"
Zij: "is de kleur goed?"
Ik: "ja"
Zij: "de juiste spulletjes?"
Ik: "ja!"
Zij: "is de maat goed?"
Ik: "nok cm te kort maar verder zo te zien ok"
Zij: "Dan koop je hem toch"
Ik: " ik heb al een huis met fietsen"
Zij: "je vindt het toch leuk?"
Gastheerg schreef: 05 jul 2024 22:20 Zeker. Echt top vind ik dat ze een paar keer per jaar de auto rijdt tijdens mijn fiets avonturen. Zoals met Parijs-Roubaix en een aantal cols per jaar.

Het gesprek eindigde met haar opmerking: "hoe sneller je hem koopt hoe langer je er plezier van hebt"

Toch laten staan. Ik heb het hardstikke goed en met nog een fiets wordt ik niet nog gelukkiger.
Morgen feestje voor mn schoonzoon organiseren. wordt ik echt gelukkig van. Komen bekende en nieuwe mensen. Samen met mn dochter koken. Kan geen nieuwe fiets tegenop.
Dit klinkt heel bekend in de oren

Vindt je hem mooi? je leeft maar 1 keer

En dan ga je zelf even nadenken en doe je het toch niet , volgens mij doen ze dit expres.
Zo heb ik afgelopen week een andere boot laten staan. :lol:
Hahaha ja ik herken het ook. Mijn vrouw is precies zo als hierboven geschetst. Ze gunt mij echt die dingen en zal nooit eens zeggen dat ik iets niet mag kopen. Als ze juist zo makkelijk zegt van leuk gewoon kopen, dan pas ga je echt kritisch denken van mmm heb ik het wel echt nodig? Toch weet ik zeker dat zij het nooit doet met een achterliggende reden..

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6549
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 06 jul 2024 11:36

Kornuit schreef: 06 jul 2024 10:37 Hahaha ja ik herken het ook. Mijn vrouw is precies zo als hierboven geschetst. Ze gunt mij echt die dingen en zal nooit eens zeggen dat ik iets niet mag kopen. Als ze juist zo makkelijk zegt van leuk gewoon kopen, dan pas ga je echt kritisch denken van mmm heb ik het wel echt nodig? Toch weet ik zeker dat zij het nooit doet met een achterliggende reden..
Dat dus. En m'n vrouw is nu lekker aan het tennissen terwijl ik het huis in orde maak voor het tuinfeest*. Gewoon zorgen dat je de moeite voor elkaar blijft nemen.

*een tuinfeest is iets dat we in het verleden deden als het een hele dag droog was. Voor jongeren onder ons een onbekend fenomeen maar wie ze nog heeft meegemaakt zal daar met plezier aan terugdenken.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4980
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 06 jul 2024 11:56

… en uit de tijd dat de m2 van de tuin de vloeroppervlakte van het huis op t perceel nog overtroffen…

Chefske
Forum-lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 28 sep 2019 13:22
Locatie: Zuid-Holland

Chefske 06 jul 2024 15:42

Agu R910 knitted raceschoenen met carbon zool en een dubbele draaisluiting voor €100 bij 12GoBiking. Mijn huidige Fizik schoenen zijn toch wat aan de krappe kant, en volgens de reviews vallen deze wat breder. Ik ben benieuwd!
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9096
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 06 jul 2024 15:52

havana schreef: 03 jul 2024 16:05 Ik ga alleen ja, al rijdt er nog iemand van CycloWorld mee. Beiden in solocategorie.

Qua banden kies ik voor Wolfpack Cross/Race, waar ik eigenlijk het hele jaar door mee rijdt. Stop er nog wel verse sealant in.

(...)
Zou toch wel voor iets stevigers gaan geloof ik. Mini reed met WP Enduro, en kreeg zelfs met zijn <40 kg een scheur in de wang (weliswaar in een bikepark, maar dat was vorig jaar, toen hij nog niet zo heel extreem reed).
Iets als een wicked will (met trail casing) zou mijn keuze zijn geloof ik. Of je moet een heel technische rijder zijn, en heel goed in lijnkeuze zijn. Maar met weinig mtb km's in de benen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2342
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 06 jul 2024 19:26

Sproeifles om schuim te spuiten, vandaag getest. Fiets wordt mooi wit van het schuim, dat kan mooi intrekken in het vuil.
Dogma F

Peter de Graaf
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2023 19:31
Locatie: Maasland (ZH)

Peter de Graaf 06 jul 2024 19:55

Wilier Triestina, Ultegra, disc.... voor erbij ... van marktplaats ... niet te duur ... helemaal happy..
Zit wel gelijk te denken aan een mooi stuurtje met een geïntegreerde cockpit (heet dat zo?)
Hij is al mooi, maar kan altijd beter..

Crimby
Forum-lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 28 aug 2023 17:00

Crimby 06 jul 2024 20:06

Vanwege de fantastische zomer toch maar armstukken aangeschaft én meteen maar een beetje kettingwax :-)

Plaats reactie