Niks aan de hand. En ook niet te voorkomen.
Ik schat in dat je het nog weggepoets krijgt ook (met Meguiars Scratch X o.i.d.).
krassen/scheurtjes in vork Orbea Orca
- thestudent
- Forum-lid HC
Zal een hoop werk voor niks zijn. Uiteindelijk zit het er gewoon weer
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
als je er aan voelt , voel je wel degelijk dat het door de lak is ; het is niet oppervlakkig .
Zoals ik al zei vind ik het zeer eigenaardig dat alle krassen zich aan één kant van de vork bevinden . De andere kant absoluut niks te zien .
Als dit veroorzaakt is door steentjes of vuil dat aan de band is blijven kleven , zou het logisch zijn dat ook aan de andere kant krassen zijn ? De krassen kunnen volgens mij toch niet door één en dezelfde tak / steen / vuil veroorzaakt zijn . Gezien het aantal krassen zijn er duidelijk meerdere feiten .
De krassen op zich kunnen mij weinig schelen , je ziet er toch niks van .
Wat voor mij belangrijk is , is dat ik in alle veiligheid en zonder gevaar op vorkbreuk verder kan fietsen .
Zoals ik al zei vind ik het zeer eigenaardig dat alle krassen zich aan één kant van de vork bevinden . De andere kant absoluut niks te zien .
Als dit veroorzaakt is door steentjes of vuil dat aan de band is blijven kleven , zou het logisch zijn dat ook aan de andere kant krassen zijn ? De krassen kunnen volgens mij toch niet door één en dezelfde tak / steen / vuil veroorzaakt zijn . Gezien het aantal krassen zijn er duidelijk meerdere feiten .
De krassen op zich kunnen mij weinig schelen , je ziet er toch niks van .
Wat voor mij belangrijk is , is dat ik in alle veiligheid en zonder gevaar op vorkbreuk verder kan fietsen .
ccc
-
- Forum-lid HC
Carbon is daar mm, misschien wel een cm dik.
Dit is gewoon schade van steentjes en compleet normaal.
Dit is gewoon schade van steentjes en compleet normaal.
Niks aan de hand. Als je je er heel erg aan stoort, kun je het misschien voor 90% wegpoetsen met Commandant nr. 4 of 5. Weet wel dat je dan een stukje van de beschermende laklaag wegschuurt. Ik zou het zelf lekker laten voor wat het is...
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350