Heerlijk dat eindelijk eindelijk 'hun hebben' in deze context wel degelijk goed Nederlands is. Wanneer we het dus over Attila de Hun hebben.
Het grote 'off topic' topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
haha, dat had ik me nog niet gerealiseerd.
Less is bore
- borgmonster
- Forum-lid
Uit het AD:
Het ministerie van Volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man. Alle mannen wordt gevraagd hun erectie te meten. Mocht deze onder de 15 centimeter blijven dan wordt deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis en/of aan hun auto te hangen. Namens de minister hartelijk dank voor de medewerking.
Het ministerie van Volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man. Alle mannen wordt gevraagd hun erectie te meten. Mocht deze onder de 15 centimeter blijven dan wordt deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis en/of aan hun auto te hangen. Namens de minister hartelijk dank voor de medewerking.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Briljant
Ik zou trouwens verhuizen als ik in zo'n straat zou wonen...
Ik zou trouwens verhuizen als ik in zo'n straat zou wonen...
- Enzzo
- Forum-lid HC
Heel flauw!! Je deelt sporten en hun aanhangers/supporters even heel makkelijk in (in een categorie)borgmonster schreef: ↑06 jul 2024 20:08 Uit het AD:
En dat met de arrogantie van: dit is een minderwaardige sport en dus zijn de supporters ook minderwaardig.
Totaal respectloos in mijn optiek.
Even een vergelijking: motorrijders zijn lompe en brute weggebruikers die menen dat ze in de file gewoon door mogen rijden en die zelf nooit ruimte geven aan weggebruikers als ze lekkere bochten aan het nemen zijn in de Ardennen of noord-Frankrijk.
En dan neem nog niet eens de kleur van hun outfit mee, noch de vermeende lengte van hun geslachtsdelen (die blijkbaar uniform zijn per groep)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je kunt dingen ook té serieus nemen
Dat hele straten en huizen versieren is natuurlijk wel een beetje overdreven. Ik zou ook verhuizen.
Dat hele straten en huizen versieren is natuurlijk wel een beetje overdreven. Ik zou ook verhuizen.
Less is bore