Dat werkt wel hoor!
Ik gebruik gewoon mijn auto foam met zo,n drukfles. 1x vullen kan je wel een fiets of 10 mee doen als je een beetje ervaring hebt met de mengverhouding en sproeistand
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Dat werkt wel hoor!
Welk merk gebruik je?wasbeer2006 schreef: ↑06 jul 2024 20:19Dat werkt wel hoor!
Ik gebruik gewoon mijn auto foam met zo,n drukfles. 1x vullen kan je wel een fiets of 10 mee doen als je een beetje ervaring hebt met de mengverhouding en sproeistand
Autoshampoo van Action....ik had nog niks anders in huis.walters schreef: ↑06 jul 2024 21:07Welk merk gebruik je?wasbeer2006 schreef: ↑06 jul 2024 20:19Dat werkt wel hoor!
Maak de fiets nu met Valma wash & shine schoon, maar op sommige plaatsen kom ik er slecht bij met een spons of doek. Gaat met het schuim misschien makkelijker, hoop ik.
Met zo’n fles kun je toch ook wel de auto doen?wasbeer2006 schreef: ↑07 jul 2024 07:37 Ik gebruik deze spoeifles
https://www.carclean.com/nl/ik-sprayers ... 250ml.html
Voor de fiets en de velgen van mijn auto. De hele auto doe ik met de hoge druk.
(foam van onder naar boven spuiten in horizontale beweging)
Dat komt door de was die in veel autoshampoo zit, de fles autoshampoo van de action die hier in de kast staat heeft dat ook, carnauba was, fijn voor de glanzende lak van de auto maar niet voor matte lak.