Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
30+ went stuk sneller dan 16gr, zomerstorm en regen.
Less is bore
Kort/kort, het zag er zó lekker zonnig uit, op beschutte plek ook lekker warm. Nou, de eerste 30km had ik heimwee naar lange mouwen.....en daar had ik de hele rit in vol kunnen maken. Het was in elk geval droog, fiets had geen poetsbeurt nodig. De derde keer dit jaar.
Dogma F
Wij hebben er toch ook wel even tijd voor nodig. En het verhaal wat je vaak hoort : in het zuiden heb je er veel minder last van, dan zal eerst de luchtvochtigheid een eind moeten dalen.
Ik ben lang/lang vertrokken. Bij de stop beenwarmers uit. Maar hoe kan je fiets nou geen poetsbeurt nodig hebben? Had je overal droge wegen?Ramon73 schreef: ↑07 jul 2024 16:01 Kort/kort, het zag er zó lekker zonnig uit, op beschutte plek ook lekker warm. Nou, de eerste 30km had ik heimwee naar lange mouwen.....en daar had ik de hele rit in vol kunnen maken. Het was in elk geval droog, fiets had geen poetsbeurt nodig. De derde keer dit jaar.
Ik ga het zien. Weekje Anduze en Bourdeaux geeft mooie temperaturen. Wen er meestal snel en goed aan!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, allebei de dorpjes ook gestaan.
Less is bore
Been- en armstukken hangen naast de fiets, maar dacht ze niet nodig te hebben. Helaas verkeerd gegokt.bartaspin schreef: ↑07 jul 2024 16:18Ik ben lang/lang vertrokken. Bij de stop beenwarmers uit. Maar hoe kan je fiets nou geen poetsbeurt nodig hebben? Had je overal droge wegen?Ramon73 schreef: ↑07 jul 2024 16:01 Kort/kort, het zag er zó lekker zonnig uit, op beschutte plek ook lekker warm. Nou, de eerste 30km had ik heimwee naar lange mouwen.....en daar had ik de hele rit in vol kunnen maken. Het was in elk geval droog, fiets had geen poetsbeurt nodig. De derde keer dit jaar.
Wegen waren eindelijk eens kurkdroog, al 36 uur geen regen van betekenis gehad. Dan blijft de fiets schoon genoeg.
Nochtans herinner ik mij zomers waar in de fiets alleen afstofte en de ketting met lampenolie afveegde.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoezo is die dicht dan?
Less is bore