Tour 2024
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Zo.., elke keer finish om half 6 a kwart voor 6.., zet ik eens om 20 over 4 de live stream aan.., zijn er nog 4km te gaan en zie ik de grote 2, voor de andere 2 van de grote 4 rijden... alle spectakel al gemist dus :-p
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een etappe! De lichaamstaal van Pogi spreekt boekdelen.
En eerlijk is eerlijk: knappe schadebeperking van Remco.
En eerlijk is eerlijk: knappe schadebeperking van Remco.
Less is bore
-
- Forum-lid
Sneu voor Roglic, reed ook een mooie etappe. Wat een leeuwenhart heeft Vingegaard, uiteraard was deze etappe nooit zo leuk geweest zonder het bommetje van Pogacar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tour is nog niet beslist. Ligt naar mijn gevoel opener dan een paar uur geleden.
Less is bore
Laatste 50km kunnen zien en dat was smullen.
Na het rijden Vingegaard en zijn reactie na afloop kan ik deze gast echt niet saai noemen
Mooi initiatief van Pocagar om de finale open te gooien.
Prima gereden van Evenepoel en jammer van val de val van Roglic.
Mooi maar ik zet nog geen euro in op hoe het podium er in "Parijs" uit gaat zien.
Na het rijden Vingegaard en zijn reactie na afloop kan ik deze gast echt niet saai noemen
Mooi initiatief van Pocagar om de finale open te gooien.
Prima gereden van Evenepoel en jammer van val de val van Roglic.
Mooi maar ik zet nog geen euro in op hoe het podium er in "Parijs" uit gaat zien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoezo, ik heb hem niet zien aanvallen, hij heeft gewoon volhard in de verdediging en nadien de sprint gewonnen.
Verdiend gewonnen hoor, daar niet van, maar als je zelf niet het initiatief neemt, tja wat woord moet je daar dan op plakken.
Vinge week vandaag ook van zijn lijn.... so?
-
- Forum-lid
Intelligent gereden. Is dat het woord wat je zoekt?
Iemand zei hier dat dit niet saai koersen is, ik ben het daar niet mee eens, ook al valt het resultaat mooi.
Of dat intelligent is, misschien, in de sport zie ik liever niet saaie zaken dan intelligente. Ik ben dan ook tegen het nuttigheidsdenken.
Of dat intelligent is, misschien, in de sport zie ik liever niet saaie zaken dan intelligente. Ik ben dan ook tegen het nuttigheidsdenken.