Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Dan komen ze met een auto die ze net geleend hebben bij de lokale dealer om een proefrit te maken..... Of een portemonnee met fake ID's.
Ik heb tot nu toe maar eenmaal een complete fiets verkocht en dat toen zo gepland op mijn werklocatie. Dat is een weg van 2,5km die doodloopt en ik werk aan het einde van die weg. Je kan dus geen kant op en anders heb ik je al te pakken voordat je aan het begin van de weg bent.
Ik heb tot nu toe maar eenmaal een complete fiets verkocht en dat toen zo gepland op mijn werklocatie. Dat is een weg van 2,5km die doodloopt en ik werk aan het einde van die weg. Je kan dus geen kant op en anders heb ik je al te pakken voordat je aan het begin van de weg bent.
Ride bikes, not tanks!
Ik ben te goed v vertrouwen
Hopelijk heeft die garage dan wel een registratie wie hem heeft geleend. En anders praten we over een serieuze crimineel als ze er zoveel werk van maken.
Er is geen zekerheid in het leven.
Hopelijk heeft die garage dan wel een registratie wie hem heeft geleend. En anders praten we over een serieuze crimineel als ze er zoveel werk van maken.
Er is geen zekerheid in het leven.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
U zoekt het wel ver....leon1 schreef: ↑26 jun 2024 12:50 Dan komen ze met een auto die ze net geleend hebben bij de lokale dealer om een proefrit te maken..... Of een portemonnee met fake ID's.
Een klein beetje vertrouwen mag best....
Helaas is dat wel nodig in de tegenwoordige tijd.
En voor wat betreft MP, als ik al iets koop op MP dan haal ik het altijd op. Maakt mij niet uit of het in Groningen is. Maar ik koop maar zelden iets op MP moet ik zeggen. Ik verkoop alleen Maar ik ben verbaasd dat mensen ook zomaar meerdere honderden euro's aan mij overmaken en dan rustig afwachten op de post.
Ik stel in de regel altijd voor dat ze langskomen. Dan kunnen ze ook rustig kijken en eventueel de deal nog annuleren als de waren niet bevallen.
En voor wat betreft MP, als ik al iets koop op MP dan haal ik het altijd op. Maakt mij niet uit of het in Groningen is. Maar ik koop maar zelden iets op MP moet ik zeggen. Ik verkoop alleen Maar ik ben verbaasd dat mensen ook zomaar meerdere honderden euro's aan mij overmaken en dan rustig afwachten op de post.
Ik stel in de regel altijd voor dat ze langskomen. Dan kunnen ze ook rustig kijken en eventueel de deal nog annuleren als de waren niet bevallen.
Ride bikes, not tanks!
Dat doet me denken aan dat verhaal in het nieuws veel jaar geleden: van die vent die proef ging rijden met een dure auto. Mevrouw bleef wachten tot ie terug was. Vent komt niet meer terug, zegt die vrouw, ik ben voor 2 uur betaald, dus ik ga er maar eens vandoor . Sneu voor de autoboer, maar wel creatief.leon1 schreef: ↑26 jun 2024 12:50 Dan komen ze met een auto die ze net geleend hebben bij de lokale dealer om een proefrit te maken..... Of een portemonnee met fake ID's.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Tja dure auto proefrijden en dan niet als bijrijder meegaan ........ kweenie hoorrrrrrrrikkert schreef: ↑26 jun 2024 14:30Dat doet me denken aan dat verhaal in het nieuws veel jaar geleden: van die vent die proef ging rijden met een dure auto. Mevrouw bleef wachten tot ie terug was. Vent komt niet meer terug, zegt die vrouw, ik ben voor 2 uur betaald, dus ik ga er maar eens vandoor . Sneu voor de autoboer, maar wel creatief.leon1 schreef: ↑26 jun 2024 12:50 Dan komen ze met een auto die ze net geleend hebben bij de lokale dealer om een proefrit te maken..... Of een portemonnee met fake ID's.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- borgmonster
- Forum-lid
Hij weet de prijzen. Echt? En dan alleen serieuze reacties vragen?
https://link.marktplaats.nl/m2133431995 ... nt=app_ios
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Hij heeft een hoop rommel en enkele interessante stukken.
Veel in bedenkelijke staat en soms incompleet. De Cobalto's zijn neppers.
Ik kan me voorstellen dat hij niet zit te wachten op een bod van vijf tientjes op die Croce d'Aune delta's maar de rest is grotendeels alleen interessant als onderdelen donor.
Probleem is ook dat hij particulier claimt te zijn, dus kan hij het spul ook niet individueel aanbieden
Veel in bedenkelijke staat en soms incompleet. De Cobalto's zijn neppers.
Ik kan me voorstellen dat hij niet zit te wachten op een bod van vijf tientjes op die Croce d'Aune delta's maar de rest is grotendeels alleen interessant als onderdelen donor.
Probleem is ook dat hij particulier claimt te zijn, dus kan hij het spul ook niet individueel aanbieden
-
- Forum-lid
Ee zitten best wat leuke spullen tussen, maar erg uitnodigend is het niet.
-
- Forum-lid HC
Dat kan nogsteedsborgmonster schreef: ↑12 jul 2024 20:06 Hij weet de prijzen. Echt? En dan alleen serieuze reacties vragen?
Misschien leuk voor een verzamelaar die nog iets mist.
Ik vraag me altijd van dit soort advertenties af zou iemand het echt kopen voor de prijs die hij verwacht.
Goed dat er n plaatje uit de folder bijzit anders is de eerste indruk toch dat die fiets n frontale impact doorstaan heeft.
https://link.marktplaats.nl/m2132740853 ... nt=app_ios
Wat n gedrocht
https://link.marktplaats.nl/m2132740853 ... nt=app_ios
Wat n gedrocht