Praatprogramma’s rond de Tour
-
- Forum-lid
Alweer een lange zware dag? En dan ook nog eens niet de beschikking over een opname-mogelijkheid, alias terugkijk (met doorspoel) optie? Nee, het leven kent weinig genade.
Nee gisteren gewone dag. Maar ach, en ja ik kan terugkijken. Maar tussen einde uitzending en nu, geen tijd voor gehad. En inmiddels is het oud nieuws. En het is maar tv ter vermaak. Ik kan zonder hoor.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
En herkenbaar verhaal over wielrenners/fietsers met broze botten. Zelf niet overdreven veel gebroken in 40 jaar fietsen maar wel al 5 jaar onder zkh toezicht ivm botdichtheid waardes die eigenlijk bij een 80+ er hoorden. Oke, zit bij mij ook een deel erfelijkheid achter maar wel herkenbaar verhaal dus .
O ja, en dat zal wel vloeken in de kerk zijn, maar Stef Clement ergens een verhaaltje laten doen uit de losse pols en op locatie met Leon van Bon vond ik meer dan behoorlijk.
-
- Forum-lid
Als ik de sfeer aan de tafels van de AE en VLV vergelijk, kom ik uit bij een beschaafd verjaardagsfeestje tegenover de wachtkamer bij de tandarts.
-
- Forum-lid
Heb je weleens gekeken?
Hoezo, de avondetappe iedere avond, gisteren t/m het bottenverhaal. Maar als ik hier las in het verleden kon de AE niet tippen aan VLV
-
- Forum-lid
Metingen én dagelijks calcium pil en jaarlijks een of andere 'boost' dmv infuus. Waarde steeg wel naar niet hard genoeg aldus arts
Ik was er benieuwd naar omdat ik in mijn omgeving mensen met osteoporose heb, maar ook met zeer ernstige. Brekende wervels, helemaal krom en nog geen 60 jaar. Met als boosdoener zeer waarschijnlijk prednison.Thierry le Brun schreef: ↑13 jul 2024 15:06Metingen én dagelijks calcium pil en jaarlijks een of andere 'boost' dmv infuus. Waarde steeg wel naar niet hard genoeg aldus arts